10 Aralık 2015 Perşembe

☾ 11 Aralık YAY burcunda ☽ bir YENİ AY gerçekleşecek.



☾ 11 Aralık Cuma günü YAY burcunda ☽ bir YENİ AY gerçekleşecek.
Enerji potansiyelinin pozitif olarak arttığı verimli bir zamandır. Yeni ay döneminde daha çok hayatımızda büyütmek istediğimiz olaylar üzerinde çalışmamız gerekir. Her yeni ay bazı konuların ön plana çıkmasına destek veriyor.. Bu süreçte başlanan işler iyi gider, verimli olur. Her yönden kendimizi çok iyi hissederiz.

Nasıl yapıyoruz?
Yeni ayın gerçekleştiği saatlerde veya mümkün değilse 48 saat yeni ayın enerjisi devam eder bu süreç içerisinde bir kağıt kalem alıp olmasını istediğimiz deileğimizi yazıyoruz. Her burç başka enerjiler üzerinde daha etkikili. Bu yüzden dileklerinizi bu konular üzerinden seçerseniz daha tesirli sonuçlar elde edersiniz.


Bu yeniay YAY burcunda gerçekleşiyor bu da Hayatımızda öğrenmemiz gereken derslerimiz, seyahatler, imtihanlar, iş görüşmeleriyle ilgili konuları içerir, aşk ve sevgi konuları ile ilgili de çalışılabilir. Özetle Yayın ışığı bu yeniayda çok güzel enerjiler veriyor, değerlendirelim.
Bu konularla ilgili çalışırsak daha iyi netice alırız. 



Ayrıca da sağlık olarak; Bu dönemde hastalıklar kolay şifa bulur. Damarlarda kan çoğalır, canlıların vücudu güçlenir; 
Ay Yayda olduğu için bel, damarlarda  oluşan her türlü rahatsızlıklara çalışmak şifa veren esmalardan herhangi birisi ile  çalışması yapmak doğru enerji akışını sağlayacaktır. 
Şu dua da olabilir:
“Ezhib”l be”se Rabbin”nasi esfi ve entes”safi la sifae illa sifauke , sifaen la yügadiru sekama”
Anlamı:
(Bu hastalığı gider ey insanların Rabbi! şifa ver, çünkü şifa verici sensin. Senin vereceğin şifâdan başka şifa yoktur. Öyle şifa ver ki hiç bir hastalık bırakmasın.)




Bu ay için şöyle bir çalışma da önerebilirim.
Üzerinizde nazar büyü gibi kötü enerjilerin olduğunu düşünüyorsanız bir hafta süresince her gün suya 232 adet Ya Kebir celle celalühü okuyorsunuz ve her gün bu suyu içiyorsunuz. 



Bir hafta boyunca çalışacağımız OLUMLAMA:
Tüm güzellikleri hayatıma çekiyorum

Katılacak olanlar bildirirlerse sevinirim..
Sevgiler, 

15 yorum:

  1. Nuralcığım...Ben katılıyorum.sevgilerimle emel.





    YanıtlaSil
  2. Nural hanım, hangi esma kaç adet okunacak, söyleyebilir misiniz lütfen. Çok teşekkürler. Grup çalışmasına katılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Grupla beraber okuyacağımız esma bu hafta Ya Kebir 232
      Şifa için okuyacaksanız
      Ya Hayy-Ya Kayyum
      Ya Şafi Ya Nafi
      Ya Kuddus esmalarından birini sayısız zikredebilirsiniz.

      Sil
  3. Merhaba ben de katılmak istiyorum, grupla birlikte okuyacağımız tarih, Cuma günü saat 12:29 mudur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Grupla beraber 22:00 da..
      Eğer Facebook kullanıyorsanız Tezahür Çalışma grubu
      https://www.facebook.com/groups/NrlStyle

      Sil
  4. 11 aralık 2015 22:00 mı acaba

    YanıtlaSil
  5. Grup çalışmasına katılıyorum,Teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. MERHABALAR YENİAYDA DİLEKLERİMİZİ KURŞUN KALEMLE YAZALIM TÜKENMEZMİ BEN BİR İNTERNET SİTESİNDE KURŞUN KALENLE YAZIN DİYE OKUDUM FAKAT TÜKENMEZLE YAZMIŞTIM. BİRDE TOPRAĞA GÖMEK İSTİYORUM ŞUAN İŞTEYİM EVE GİDİNCE GÖMSEM OLURMU YOKSA HEMENMİ GÖMMEM GEREKİR

    YanıtlaSil
  7. NUR hanım sevgi aşk üzerine olursa nasıl olmalı acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatımın aşkını bulmaya ve onunla uyum ve denge içinde yaşamaya niyet ettim.

      Örneği geliştirebilirsiniz.

      Sil
  8. Ben de varım.Mine

    YanıtlaSil
  9. Katılacağımı önceden belirtmiştim ismim çıkmadı.Mine

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...