22 Mart 2016 Salı

ARINMA DUASI


( bedensel ve ruhsal negatif enerjilerden temizlenme )
O…
Kainatın Sahibidir.
Her Sıkıntımı o’na ARZ EDERİM…
O…
Benim Tek ve Gerçek Sahibimdir.
ALLAH’ım!…
Güzel isimlerinin hürmetine
Ve…
Kuvveti ile…
Geçmişten veya gelecekten gelen,bana zarar veren düşüncelerimde ki
Tüm yanlış kodlamaları ve engelleri RED EDİYORUM.
Rabbim!..
Bilinç altımda ki bu kodlamaları yok et.
Kontrolum dışı…
Üzerimde oynanan, tüm olumsuz oyunları SİL.
Senin iznin ile…
Üzerime gelen,her olumsuz şeyi ( nazar-sihir vs) hepsini SİL, İPTAL ET ALLAH’ım.
DÜŞMANLARIMI MAHRUM ET ve Bilinçaltımda ki yanlış kodlamaları SİL
Bana atılan yanlış okları…KENDİLERİNE ÇEVİR .
Bana zarar veren tuzaklardan beni koru.
Güzel isimlerinin ilmi ile ÇÖZ ALLAH’ım.
Üzerimde ki TÜM OLUMSUZ ETKİLERİ YOK EYLE ve beni arındır.
Rabbim, kesin olan iradenle dualarımı kabul ettiğine İNANIYORUM.
BEN YENİLENİYORUM…
TÜM BEDENİMİ…
RUHUMU…
YENİLİYORUM.
TÜM OLUMSUZLUKLARDAN
ARINDIM.
AMİN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...