30 Mart 2016 Çarşamba

Carl Jung’tan hayata dair 15 söz



*Gitmek isteyeni zorla tutmaya çalışmayın aksi takdirde size doğru geleni göremezsiniz.
*Başkaları hakkında sizi rahatsız eden her şey kendi kendinizi anlamanıza yardım eder.
*Yetenekli birisi olmanız demek kazandığınız bir şey olduğunu değil verecek bir şeyleriniz olduğunu gösterir.
*Bir çocuk için en ağır yük ebeveynlerinin yaşayamadıkları hayatlardır.
*Başka insanlarla ilgili tatmin olmadığınız şeyler kendinizi daha iyi anlamanıza yardım eder.
*Vizyonunuz ancak kendi içinize bakarak berraklaşır. Dış dünyaya bakan rüya görürken kendi içine bakan uyanır.
*Yalnızlık çevrenizde kimse yok diye oluşmaz; yalnızlık sizin için önemli olan şeyleri kimseyle paylaşamadığınızda ortaya çıkar.
*Bana akıllı bir insan gösterin ve onu sizin için tedavi edeyim.
*Karşı koyduklarınız hayatınızda yer etmeye devam eder.
*Rüyalar ruhun en kutsal ve derin yerine açılan küçük ve gizli bir kapıdır.
*Tutkularının yol açtığı cehennemden geçmeyen bir insan asla onları aşamaz.
*Algılarınızın berraklaşmasının tek yolu kendi ruhunuza dönüp bakabilmenizdir.
*Ben, başıma gelen şeylerin sonucu değilim; ben, olmayı seçtiğim kişiyim.
*Kendimize dair her şeyi bildiğimizi düşünürüz ancak bir gün bir arkadaşımız çıkar ve kendimize dair hiç bilmediğimiz bir şeyi ortaya çıkarır.
*Kişiliklerimiz çevremizdeki dünyanın bir parçasıdır ve gizemleri sınırsızdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...