23 Mayıs 2016 Pazartesi

Degersizlik Duygusu ve Regresyon Terapisi


Bilinçaltinda en fazla görülen sorunlardan bir tanesi de degersizlik duygusudur. Bu duygu bütün hayati çok olumsuz olarak etkiler.
Özellikle 0-5 yas arasindanda herhangi bir nedenle ben degersizim inanci kisinin bilinçaltina kayit olmussa,bu inanç zaman içinde benzer enerjiler bir birini çeker kuraliyla daha da büyümüs ve gelismis olabilir.Eger bilinçaltinizda degersizlik duygusu varsa bu duyguyu mutlaka temizlemeniz gereklidir.


Degersizlik duygunuz varsa;

1- Yaptiginiz islerin degeri olmadigina inanirsiniz. Bu da baskalarinin da yaptiginiz islere deger vermemesi sonucunu dogurur.
2- Çevrenizdeki insanlarin size deger vermedigini düsünürsünüz.
Bir çok kisi deger vermedigini size gösterecek yada hissettirecektir.
Kendi inançlariniza uygun insanlara hayatiniza çektiginiz için bu çok siklikla görülen bir durumdur.
3- Hak ettiginizi almakta zorlanirsiniz.
Kendinize yeterince deger vermediginiz için degerli bir seyi hayatiniza kabul etmeniz kolay olmayacaktir.
4- Almak ve vermek konusunda sorunlariniz olabilir.
Özellikle almayi basaramayabilirsiniz, size verilen seyleri bile degersizlik duygunuz yüzünden kabul etmekte zorlanirsiniz.
5- Iyi ve güzel seyleri hak etmeme duygusu ile degersizlik duygusu çogu zaman ayni anda bulunur ve birbirini besler.
Degersizlik duygusu bu anlamda tüm hayatinizi olumsuz etkiler.
6- Bu duygu is hayatinizda, özel hayatinizda ve iliskilerinizde istediginiz kadar verimli olmanizi da ciddi olarak etkileyecektir.
Değersizlik duygusu yanlış bir bilinç altı kaydıdır ve regresyon terapisi ile rahatlıkla giderilebilir, dikkat edilecek nokta, regresyon terapistinizle aranızdaki olumlu diyalogtur, ona güvenmeniz ve şuuraltınızı teslim etmeniz önemlidir, güvenmediğiniz biriyle asla çalışmayın. Günümüz modern dünyasında pekçok soruniçin çok sade çok basit, doğal metotlar bulundu, sadece doğru kişiyi arayıp bulmak size kalıyor, kendinizi yanında iyi hissetmediğini kişilerle çalışmayın, frekans uyuşmazlığı vardır, belki karşınızdaki kişi en iyisidir ama size uymuyorsa söylediklerini de kaydetmeyeceksiniz anlamına gelir ki, bu da herkes için boşuna zaman kaybı, boşuna emek boşuna çaba anlamına gelir…


Degersizlik Duygusunu nasil temizleyeceksiniz?


Öncelikle kisisel deneyimlerime dayanarak bu duygunun oldukça zorlayici oldugunu söyleyebilirim.
Benim en temel sorunum degersizlik duygusuydu ve uzun bir zaman bu sorunla ugrasmistim.
Temizledigimi sandigim zamanlarda bile defalarca karsima çikarak tekrar tekrar bu sorunla ugrasmama neden olmustu.
Bu nedenle degersizlik duygusuna sahip oldugunuza inaniyorsanuz sabirli bir sekilde çalismaniz gereklidir.
Bunun için yapabileceklerinizi asagida verdim ama azimli bir sekilde çalismak sizin yapmaniz gereken bir seydir.

1- Afirmasyon; 21 gün asagidaki afirmasyonla çalismanizi öneririm.

21 kuralina tam olarak uymaniz önemlidir.
Degersizlik duygusu 21 günde temizlenmeyebilir, eger hala devam ettigini düsünüyorsaniz bir süre ara verip tekrar baslayin.
Temizlik süreci kisiden kisiye degisir bu nedenle bu sorundan kurtuldugunuza emin olana kadar
tekrar 21 gün çalismalari yapmak faydalidir.
Afirmasyon: “Ben çok degerliyim, kendi degerimi biliyorum ve kabul ediyorum”

2- Niyet;
Degersizlik duygusu için asagidaki niyeti kullanabilirsiniz.
” Kendi degerimi görmeyi ve kendime gerçekten deger vermeyi seçiyorum.
Baska insanlara hak ettikleri degeri vermeyi kabul ediyorum.
Gerçekten degerli oldugumu biliyorum ve bunun her zaman farkinda olmaya,
kendi degerimden emin olmaya tüm kalbimle niyet ediyorum.
Niyetim simdi gerçeklesmeye basladi, bunun için tesekkür ediyorum”

3- Enerji çalismalari
Deger duygusu solar pleksus chakra ile ilgilidir, eger reiki yada
baska bir sifa enerjisi sistemi ile çalisiyorsaniz bu chakraya daha fazla reiki verin.
Solar pleksus chakrasina reiki verirken içinizden sürekli "ben degerliyim" diye tekrar etmenizin çok faydasi olacaktir.

4- Dogal tas kullanma
Degerlilik duygusu için pirit tasi mükemmeldir, bu tasi alarak temizleyebilir ve üzerinizde tasiyabilirsiniz.
Pirit tasini programlamaya gerek yoktur, zaten dogasinda deger duygusu veren bir özellik vardir.
Eger pirit tasi bulamiyorsaniz bu durumda erkek bir kuvar edinin ve kuvarsinizi önce temizleyin.
Daha sonra tasinizi programlayin.
Programma için su cümleleri kullanabilirsiniz.
” Evrenin tüm sevgi, sifa ve pozitif enerjilerinin sana dolmasini ve
sende olan enerjiyi bundan sonra benim ve ilgili herkesin en yüksek iyiligi için kullanmani istiyorum.
Bana kendimi degerli hissettirecek ve kendi degerimi görmemi saglayacak sekilde çalismani,
bana bunun için gerekli enerjileri bana vermeni istiyorum.
Tesekkür ederim”
Tasinizi haftada bir kere temizleyin ve her temizlediginizde yeniden programlayin.

5- Inanç degistirme çalismasi
Yine kitapta anlatildigi sekilde Ben çok degerliyim kalibini kullanarak inanç degistirme çalismasi yapabilirsiniz.
Bu çalismayi da en az 21 gün devam ettirin.
Yukaridaki çalismalardan 1.maddeyi mutlaka yapmaniz gereklidir. Digerlerini de yaparsaniz çok daha iyi olacaktir.
Önerim hepsi ile ayni anda çalismanizdir.


Degersizlik Duygusunu Asmak Için Ek Öneriler


Kendinize deger verdiginizi kendinize gösterecek seyler yapin.
Maddi durumunuzu zorlamadan kendinize kaliteli bir sey alin,
kaliteli bir lokantada kendinize yemek ismarlayin, saçlarinizi yaptirin.
Özellikle eskiden yapmadiginiz ama yapmayi aslinda istediginiz seyleri yapmaya baslayin.
Size deger vermeyen insanlara karsi kendinizi kapatin.
Eger hayatinizdan uzaklastirma sansiniz varsa uzaklastirin,
yoksa en azindan o kisi ile birlikteyken içinizden sürekli
”falancadan gelen olumsuz etkilere ve enerjilere karsi kendimi kapatiyorum” diye tekrar edin.
Sunu da unutmayin, siz kendinize deger verince o insan da size deger vermeye baslayacaktir.
Sistem bu sekilde çalisir, kendine deger verene, evren deger verir.
Sabahlari aynanin karsisina geçin, gülümseyin ve
bir kaç kere "ben çok degerliyim ve degerli olan herseyi hak ediyorum" diye tekrar edin.
Baslarda buna inanmayabilirsiniz, hatta size zor gelebilir ama yaptikça inanmaya basladiginizi göreceksiniz.
Kagitlara aynadaki görüntüsü ile “Ben Çok Degerliyim” yazin
ve evde görebileceginiz yerlere asin.
Yataginizin yaninda uyaninca ilk göreceginiz yere asmaniz çok önemlidir.
Bunu nasil yapacaginiz Refah içinde bir yasam sürdürme rehberinde etkili bir teknik- ayna görüntüsü bölümünde açiklanmistir.

Buradan okumanizi ve bire bir uygulamanizi öneririm.
Baskalarina deger verin ve verdiginiz degeri her firsatta gösterin.
Baskalarina ne kadar deger verirsek, kendi degerimizi o kadar büyütürüz.
Neden- sonuç yasasi geregi baskalarina deger vermeyen bir kisi, kendi içinde de özdeger gelistiremez.
Insanlarin degerli yönlerini görmeye çalisin ve degerli taraflarina odaklanin.
Son olarak yine blogda yazdigim sükürler olsun isimli yazimdan bir maddeyi buraya eklemeyi istiyorum.
Bunu her gün kendinize hatirlatin.
“Allah’im ben milyonlarca olasiliktan sadece bir tanesiydim.
Beni sen seçtin, sen istedin, sen yarattin.
Senin tarafindan istendigim ve seçildigim sükürler olsun!”
Unutmayin siz seçilmis ve istenmis bir insansiniz, sizin asil degeriniz buradan geliyor.
Siz zaten degerlisiniz, tek sorun henüz bunu görememis olmaniz.
Yukaridaki çalisma size deger vermeyecek, sadece sizin gerçek degerinizi görmenizi saglayacak.
Bu yaziyi buraya kadar okumussaniz ve bu çalismayi yapmaya karar vermisseniz, asagida bireysel olarak size yazdigim özel notu da okumanizi rica ediyorum.
” Varliginin evrene kazandirdigi anlami tam olarak biliyorum.
Hepimizin bir ve bütün oldugu bu evrende sen olmasaydin bir yanim hep eksik kalirdi,
asla bütün ve tamamlanmis olamazdim.
Hiç bir sey olmak zorunda degilsin, hiç bir sey yapmak zorunda degilsin,
hiç bir seyi basarmaya da ihtiyacin yok.
Sen oldugun gibi, varolusunla çok degerlisin.
Hatalarina ragmen, pismanliklarina ragmen, aldanmalarina ve aldatmalarina ragmen,
aklina bile getirmek istemedigin anilarina yada acilarina ragmen,
herseye ragmen sen çok degerlisin.
Sen olmasaydin ben hep yarim kalirdim, hepimiz hep yarim kalirdik, evrende büyük bir bosluk olurdu…
Evren bosluk sevmez, boslukla var olamaz.
Sen o kadar degerlisin ki, sen olmasaydin bu evren nasil bir yer olurdu,
ya da olur muydu inan bilmiyorum.
Kendi gerçek degerini anlamak için yapacagin her çalismada
seni tüm kalbimle destekliyorum
ve en kisa zamanda degerini tam olarak anlamani seçiyorum. ”

Ruhsal platform. com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...