18 Mayıs 2016 Çarşamba

PARA VE BOLLUK OLUMLAMASI


Her geçen an para bana artarak geliyor. Bolluk ve bereket içindeyim, yaşamımda bolluk ve bereket içinde, bana gelen parayı severek alıyorum ve o da daha çok geliyor.
Evrenin bana vermek istediği tüm bolluk ve bereketi ayırım yapmaksızın olduğu gibi kabul ediyor ve istiyorum.
Bu bilinç ve sorumlulukla onu paylaşmak için elimden geleni yapacağım.
Çok PARA yı hak ediyorum.
Çok PARA ya layığım.
PARA bana sevgiyle geliyor.
Ben parayı sevgiyle alıyorum.
Çok zengin ve bolluk içinde yaşamak benim en doğal hakkım.
İşimde çok başarılıyım, çok param var ve mutlu bir yaşamım var.
Ben ..... tarihinde işe başladım ve maaşım istediğimin çok daha ötesinde.
Kişisel kulanımım için yeterli olandan daha fazla paraya sahibim.
Şu anda parasal olarak büyük bir bolluk yaşıyorum ve bunun tadını çıkarıyorum.
Ben maddi manevi beni doyuran bir işte çalışıyorum işimi çok seviyorum.
Bu ya da daha iyi birşey, şimdi benim ve ilgili herkes için tamamen doyum
verici ve uyumlu bir biçimde gerçekleşiyor.
Ben göründüğümden çok daha fazlasıyım.
Ben PARA yı kendim için bolluk içinde harcıyorum ve her istediğimi alıyorum.
Para, insanlara duyduğum sevgi ve saygıyla en iyi yaptığımı yaparken yarattığım farkın karşılığıdır...
İşimle, bilgimle, yeteneğimle, insanlara yaptığım katkının en güzel karşılığıdır.
Para, bütün bunları hissettiğimde bana gelir. Ve bunları hissetmek sadece benim elimdedir.
Hayatı bütün sadeliği ve muhteşemliği ile yaşamak için. İnsanca yapacağım her iş için...
Eğlence, Dinlence, yardım ve günlük ihtiyaçlarımı en iyi şekilde karşılamak için...
İşlerimi geliştirmek ve tasarılarımı gerçekleştirmek için, Para en değerli araçtır. Onu seviyorum...Hayatı, kendimi, insanları çalışmayı sevdiğim gibi...
Yaptığım işten bolca para kazanıyorum... İşimi kalbimle, ruhumla, aklımla yapıyorum.
Ve ben işimi çok iyi yapıyorum... Büyük bir keyif ve dikkatle ibadet eder gibi... Ve karşılığında bolca parayı kendime çekiyorum...
Yaptığım işi, bulunduğum anı ve karşıma çıkan insanı seviyorum. ve bütün bunlara değer veriyorum. Değerli olduklarını bilerek... Ve değer üretiyorum...
Ve Para Kazanıyorum Bolca ve Bereketli Paralar...
Elimdeki her bir lira on lira gibi değerleniyor... Ve her bin lira on bin gibi...
Asla haksızlık yapmadan keyifle kazanıyorum ve sevinçle harcıyorum...
Para sevgidir ve ben parayı seviyorum...
Hesap ederek, gereksiz harcamalar yapmadan gösterişe ve aşırılığa kaçmadan...
Mutlu olmak ve mutlu etmek için... İnsanca yaşamak için... Para harcarken hep tanrıya şükrediyorum...
Kazandığım paradan mutlaka ihtiyacı olanlara sevgiyle veriyorum. Çünkü; biliyorum ki, bu onların hakkı... Hiç Tanınmamış olsam da... Bana yardım etmemiş olsalar ve yardımları dokunmayacak olsa bile...
Bilirim ki ben karşılığını almayı düşünmeden kendimdeki iyiliği vermeyi bildiğimde, hayatta bana hep en iyiyi verir.
Bu hayatın döngüsüdür. Bu hayatın alma ve verme döngüsüdür. ve ben vererek bu döngüye katılmış olurum...
Zaten ben asla yoklukta olamam... Çünkü benim varlığım bütün varlıkların temelinin bulunduğu yerdedir her zaman...
Çünkü Allah benim rızkıma kefil olmuştur. Bu onun sözüdür ve ben ona güvenirim. Bolca kazandığım paranın bir kısmını biriktirir, bir kısmını verir, bir kısmını yatırıma dönüştürür. bir kısmınıda neşeyle harcarım...
Parayı severim hayatı sevdiğim gibi. O bana hep akar gelir... Bir ırmak gibi... Bolluk ve bereket seli...
Emeğimin karşılığında mutlaka alırım. Emeğim kutsaldır ve karşılığıda... Kimsenin benim emeğimi çalmasına izin vermem... Bu öncelikle onların iyiliği içindir. Böylece onların haksızlık yükünü sırtlarına vurmamış olurum.
ihtiyaçta olanlara kendimden sevgiyle veririm... Zenginlik ve bolluk hayatımın gerçeğidir...
Herzaman yaptığım şeyi, daha iyi yapmak için, daha çok öğrenmek ve hizmet etmek için, yeni yollar çareler ve buluşlar yaparım... Keyifle ve neşeyle çalışırım... Çalışmak benim en büyük eğlencemdir.
Hayatıma her an bolca para akar ve bu parayı sadelik ve sükunetle kullanırım. Ve sonra başkalarınında bolluk bilincine ulaşmaları için çaba gösteririm.
Biz topluca bolluk bereket içinde sadelikten ayrılmadan sükunetle yaşadığımızda, Allah'ın muradı yerine gelmiş olur. Çünkü; Allah bütün hazineleri yaratandır ve bizim onlardan faydalanmamızı ister.
Para sevgidir ve ben hayatı seviyorum

1 yorum:

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...