10 Haziran 2016 Cuma

Kişisel gelişim...

Çömez yakınıyormuş: "Bize öyküler anlatıyorsun ama anlamlarını açmıyorsun."
Usta yanıt vermiş: "Biri sana meyveyi çiğneyerek ikram etse hoşuna gider miydi?"
Paul Brunton

Yani neymiş:)
Öğretici sadece yolu gösterir. O yolu sizin yerinize yürüyemez. Gerisi size kalmıştır.



Kişisel Gelişim konularına ilgiliyim neler yapabilirim yada nereden başlayacağımı bilemiyorum gibi sorular geliyor..

İlk başta kendinize soracağınız soru kendimi hangi konularda eksik hissediyorum.Hayatımda hangi konularda tıkanıklık yaşıyorum.
Evrensel sistemde kader planı şöyle işliyor; Siz herhangi bir konuda yaşadığınız zorluklardan bir şeyi anlayıp idrak etmediyseniz ben sana bunu öğreticem diyor..
Sor bakalım neden başına geldi?

Motivasyonunuz çok önemli, her insan kendini motive edecek yolları bulmalı ve ihtiyaç duyduğu her zaman bunu kullanmalı.

Bu herkes için değişir. Kimi içten motive olur kimi de dışarıdan...
Bu ne demektir.
Yani bazıları kendi kendini motive etmeyi bilir ve ben buna kendini şarj etmek diyorum:) Ve herkesin kendini enerjisini yükseltme yöntemi farklıdır.
Dışarıdan motive olmak ise başkasından etkilenmek diyebiliriz.
Size iyi enerji veren birini sosyal medyadan takip etmek bunlardan biri olduğu gibi bir Kişisel gelişim kitabı okumak yada hoşunuza giden bir cümleyi motto (yaşam felsefesi) edinmek ve sık sık bunu hatıra getirmek olabilir..olabilir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...