17 Ekim 2016 Pazartesi

Dikkat virüs çıkabilir! :)





Beni böyle havalar mahvetti diyor ya hani Orhan Veli... Aynen onun gibi böyle havalarda sonbahar gibi geçiş aylarında en çok şifayı kaptığımız bir gerçek! :) 

Şimdi Şifayı kapmak diyince, şu an bende dahil bu deyimi yanlış kullandığımızı biliyor muydunuz? Biz şifayı kapmayı hastalanmak anlamında kullanıyoruz dimi. Oysa bundan uzuuun uzun yıllar öncesinde insanlar ateşleri çıktığında sevinirlermiş. Zira "Sadece ateşin kendisi söz konusu olduğu zaman, birçok faydası da varmış. Ateş bağışıklık sistemini uyararak, enfeksiyonlara karşı vücudun savaşını arttırırmış!." Bu yüzdende "şifayı buldu, şifayı kaptı" der sevinirlermiş. Öyleymiş:)
Ne diyordum? Havalar... Agh evet bu havalar gerçekten çok fena sarsıyor..
İki gündür benimde bünye büyük bir savaş içinde... Kendime artık iyi geldiğini tescillediğim bitkisel karışımlar var. İlk etapta atlattım atlattım yakalanırsam fena düşürüyor.
Biliyorsunuz benim ilaçlarla başım hoş değil daha çok bitki çayları içmeyi seviyorum.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...