9 Kasım 2016 Çarşamba

Bedenime sevgiyle bakıyorum

Kendimi sevgiyle besliyorum



Kendimi, hayatın bana sunduğu en iyi şeylerle besliyorum çünkü kendimi seviyorum. Ben çok değerli bir varlığım bu nedenle iyi besleniyorum ve kendime elimden geldiğince iyi bakıyorum. Bedenim çok özel ve diğer tüm bedenlerden farklı. Bu nedenle bedenime en uygun yiyecekleri seçmeye çalışıyorum. Yiyecekler ve içeceklerle ilgili her şeyi öğrenmeye çalışıyorum. Ne yediğime ve ne içtiğime çok dikkat ediyorum ve benim için uygun olmadığını fark ettiğim yiyecek içeceklerden uzak duruyorum. Eğer yemek yedikten bir saat sonra uykuya dalıyorsam bu yiyeceğin benim için uygun olmadığını anlıyorum. Bana enerji verecek yiyeceklerle beslenmeye çalışıyorum. Bütün yiyecekler için şükrediyorum. İyi gıdalar alıyorum ve çok iyi besleniyorum. Kendimi sağlıklı, mutlu ve mükemmel hissediyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...