14 Kasım 2016 Pazartesi

Dolunayda okunacak dua ve esmalar



Ay Görüldüğünde Okunacak Dua 

Allâhu ekberu, lâ ilâhe illallâhu, Allâhumme ehlilhu aleynâ bil emni vel îmâni vesselâmeti vel-İslâmi.



Ay Görüldüğünde Okunacak Dua Türkçesi :


 “Allah büyüktür, O’ndan başka ilah yoktur. Allah’ım, Ay’ı bize emniyetli ve mübarek kıl, selamet ve İslam’a hayırlı kıl.”





Her şeyi yaratan, her şeyin sahibi olan ve her şey üzerinde Aziz, Halim, Hafiz, Şafi, Kuddüs, Fettah ve NUR olan
Zül Celali Vel İkram olan Hazreti Allaha sığınıyorum..
Yüce Arşın sahibi olan Rabbim bana yeter..
Hiçbir şey bana zarar veremez..
Madde ve MANAMI, dünya ve Ahiretimi, sağlığımı, bedenimi, şimdimi geleceğimi Ona emanet ediyorum.
O bu emaneti korumaya Kafidir. Gücümü Rabbimden alıyorum, Allahım bana yeter!..



Aziz, Halim, Hafiz, Şafi, Kuddüs, Fettah, NUR
Zül Celali Vel İkram esmalarını 100 defa zikredebilirsiniz.


Zül Celali vel İkram 275 Bu esmada yaşamınıza Maddi- Manevi açılımlar sunacaktır. İsmin manasından anlaşıldığı gibi İKRAM sahibi ALLAH demektir. Hayatınıza maddi manevi ikramlar getirir.



1 yorum:

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...