7 Kasım 2016 Pazartesi

Uyandığınız her yeni güne:



Mutluyum, huzurluyum ve sağlıklıyım.
Kendimi ve herkesi affediyorum.
Kendi değerimi biliyorum.
Bir başarıdan diğerine ilerliyorum.
Başarılı olduğum için kendimi onaylıyorum ve takdir ediyorum.
Yaptığım her işe konsantrasyon yeteneğim var.
Öğrenmek benim için zevkli bir eylem.
Bildiğim konularda rahatlıkla ve güvenle konuşuyorum.
Sevgi ve şifa doluyum.
Hayatım bir düzen içerisinde.
Ailem, sevdiklerim daima bana yardımcılar.
Her konuda bolluk ve bereket benimle.
Hayatıma pozitif insanları çekiyorum.
Bugün benim için bir mucize oluyor.

(Çok şükür eş-Şekür)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...