2 Aralık 2016 Cuma

Düşüncelerim sindirim sistemimi destekleyerek güçlendiriyor



Bedenim akıllıdır

Her geçen gün kendime bir parça Koşulsuz Sevgi vermek daha da kolaylaşıyor. Hayatta “başıma gelen şeylerin” bilincimin neresinde olduğumla alakalı olduğunu biliyorum. Hayatın; “zor olduğuna ve piyangonun her zaman bana vurduğuna” mı inanıyorum ya da; “ben zaten yetersizim, neyi değiştirebilirim ki?” diye mi düşünüyorum? Eğer bu düşüncelere sahipsem (düşüncelerimi ve hislerimi düzenleyen) sindirim sistemim zayıflayacak ve tüm “parazitlere” ve “mikroplara” açık hale gelecek. Ama “yaşamanın güzel olduğuna, sevilmeyi hak ettiğime ve ihtiyaçlarımın her zaman giderildiğine” inanırsam o zaman sindirim sistemim de güçlenecek ve bedenim rahatsızlıklara karşı daha kolay savaşabilecek.

LOUISE L.HAY


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...