22 Ocak 2017 Pazar

Gün boyu kullandığımız yanlış cümleler;

Zihinsel yaşamın %90’nından fazlası bilinçaltındadır. Ana rahmine düştüğümüz andan 6 yaşına kadar geçen sürede programlamalarımız bilinçaltına yerleşir. Geçmişe bağlı koşullanmalar, dogmalar bilinçaltına yerleşerek temel karakterimizi, inanışımızı ve duygularımızı oluşturur.
Farkında olmadan sürekli bilinçaltımıza olumsuz telkinlerde bulunuyoruz. Bu da hayatımıza olumsuzlukları davet etmektedir.
İndigo-


İşte gün boyu kullandığımız o yanlış cümleler;


▪ Çok çabuk unutuyorum
▪ Hiç faydası yok
▪ Hiçbir şeyim doğru gitmez zaten
▪ Ne kadar da şansızım
▪ Çok beceriksizi
▪ Keşke daha akıllı olsaydım.
▪ Bugün uğursuz günüm.
▪ Bütün olumsuzluklar beni bulur zaten
▪ Bugün havamda değilim.
▪ Kendime hiç zaman bulamıyorum
▪ İşte moral bozucu bir gün daha başlıyor
▪ Kendime güvenmiyorum.
▪ Sınavlardan nefret ediyorum
▪ Eskisi gibi enerjim yok
Nasıl tanıdık geldi değil mi?


1 yorum:

  1. Bu düşünceler devamlı beynimi kemiriyor ve güzel giden herşey ilişkimde dahil tepe taklak oluyor. Kendimi bri türlü düzeltemiyorum. Ne yapmam gerekiyor. Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...