2 Şubat 2017 Perşembe

Gönül Duası


Tanrım!
Güçlülerin yüzüne gerçeği söylemek için bana yardım et
Zayıfların alkışını ve sevgisini kazanmak için yalan söylememek için bana destek ol
Eğer bana para verirsen mutluluğumu alma
Eğer bana güçler verirsen muhakeme yeteneğimi eksiltme
Eğer başarı verirsen alçak gönüllüğü azaltma
Eğer bana alçak gönüllüğü verirsen saygınlığımı düşürme
Görünenin diğer yüzünü tanımama yardım et
Benim düşüncelerime katılmıyor diye bana karşı olanları hainlikle suçlayarak, onların karşısında suçlu duruma düşmeme izin verme
Kendimi sever gibi diğerlerini sevmeyi
Diğerlerini yargılıyormuş gibi kendimi de yargılamayı öğret bana
Başarılı olduğum zaman sarhoş olmama izin verme
Başarısız olursam da umutsuzluğa düşmeme izin verme
Başarısızlığın, başarıdan önce bir deneme olduğunu hatırlamamı sağla
Hoşgörünün, güçlerin en büyüğü olduğunu
İntikam arzusunun zayıflığın ilk görünüşü olduğunu öğret bana
Eğer paradan yoksun bırakırsan, umudu bırak bana
Eğer beni başarıdan yoksun bırakırsan, başarısızlığı yenebilmek için irade gücünü bırak bana
Eğer beni sağlık bağışından yoksun bırakırsan, inancın lütfunu bırak bana
Eğer insanlara zarar verirsem, özür dileme gücünü ver bana
Eğer insanlar bana zarar verirse, affetme ve merhamet gücü ver bana
Tanrım!
Eğer ben seni unutursam sen beni unutma
Mahatma Gandhi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...