16 Mart 2017 Perşembe

Bağışlama Tekniği


Aşağıda, uyguladığınız takdirde yaşamınızda mucizeler yaratacak bir teknik anlatılmaktadır:
Zihninizi rahatlatın, iyice dinginleştirin ve gevşeyin. Kozmik ışığı ve onun sizi koruduğunu düşünün ve şu olumlamalarda bulunun: “Şu anda kendi isteğimle (size kötülük yapan, sizi üzen kişinin adı) .......’ı tamamen bağışlıyorum; onu hem zihinsel hem de spiritüel olarak özgür bırakıyorum. Söz konusu olayla bağlantılı her şeyi affediyorum. Ben özgürüm. O da özgür. Bu harika bir duygu. Bugün genel af çıkarıyorum. Şimdiye kadar beni kıran herkesi bağışlıyorum. Bunu güç, özgüven ve huzurla yapıyorum. Beni üzen – bana zarar veren herkese şöyle söylüyorum: ‘Seni bıraktım, yoluna devam edebilirsin.’ Sen de ben de özgürüz. Bu harika bir duygu!”

Gerçekten bağışlamanın büyük sırrı, o kişiyi bağışladığınız an bir daha o nefreti-öfkeyi yaşamamanızdır. Bu kişi bir kez daha aklınıza geldiğinde, o kişiye artık tepki duymazsınız.

Alıntı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...