1 Mart 2017 Çarşamba

ŞÜKÜR YAĞMURU



ALLAH'IM
Yürüdüğüm her adım için şükürler olsun.
Harika bir yaşam sürdüğüm için şükürler olsun.
Her gün hayallerimi gerçekleştirebildiğim için şükürler olsun.
Ağlayabildiğim ve gülebildiğim için şükürler olsun.
İç huzurumu arttıran insanlarla tanıştığım için şükürler olsun.
Sağlıklı bir bedene sahip olduğum için şükürler olsun.
Tüm nimetleri için doğaya şükürler olsun.
Şükredebilmeme vesile olan her şey için şükürler olsun.
Sevinçleri birlikte çoğaltabildiğim dostlara sahip olduğum için şükürler olsun.
Yüce evrende tek olmamı sağlayan, fark ettiğim ve etmediğim tüm yeteneklerim için şükürler olsun.
Başkalarına verecek şeylerim olduğu için şükran duyuyorum.
Değerimi bilen ve takdir eden insanların arasında olduğum için şükürler olsun.
Artan şansım için şükürler olsun.
Rüzgâra, yağmura, güneşe, bana yaşadığımı hatırlatan her şeye şükürler olsun.
Birlikte keyifle zaman geçirdiğim bir aileye ve dostlara sahip olduğum için şükürler olsun…
Beni onurlandıran ilişkiler yaşadığım için şükürler olsun.
Hayatın tadına varabildiğim, yaşamın keyfini de sürebildiğim için şükürler olsun.
Sevinçleri birlikte çoğaltabildiğim dostlara sahip olduğum için şükürler olsun..
Beni sevgiyle büyüten bir aileye sahip olduğum için şükran duyuyorum.
Özgür ve yaratıcı bir şekilde kendimi ifade edebildiğim için şükürler olsun...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...