2 Mayıs 2017 Salı

Teşekkürler...


Bloğu ilk açtığım yıllarda şimdiki Facebook vs. gibi sosyal platformlar çok fazla yoktu.
Benim blog açma amacım bir interaktif günlük oluşturmak ve kendi kişisel ve ruhsal gelişim yolculuğumda edindiğim bilgi ve birikimlerimi buraya aktarmak ve başkalarının da faydalanmasını sağlamaktı. Açık söylemem gerekirse bu kadar ilgi göreceğini ve bir gün Google'nin kişisel gelişim ile ilgili konularda bloğumu ilk sıralarda kaynak gösterebileceğini -senelik bir milyonun üstünde HİT  alabileceğimi hiç düşünmedim.
Tek amacım kendi hayatıma katkı olan her şeyi bir başkasının da faydalanmasını sağlamak amacıyla paylaşmak ve birilerinin hayatına dokunabilmekti.

Bugün bloğun da dışında farklı ağlardan sizlere paylaşımlarımı ulaştırmaya çalışıyorum.
Hayatın her alanında olduğu gibi seven- sevmeyen, takdir eden, emeği görmeyen elbette oluyor.
Benim amacım herhangi bir ticari beklenti, rant, şöhret vs. olmadığı için, hiç bir şeye takılmadan 12 yıldır yoluma devam ediyorum.
Birinin bile hayatına güzel bir dokunuş yapabildiysem ve dua alabildiysem sonsuz şükür.🙏💓
Teşekkürler, NRLblog ailesi olarak her geçen gün daha da büyüyoruz sizlerle

Bloğumun yaklaşan 13. yaş gününü hep birlikte kutlayalım istedim, birlikte nice yıllar olsun:)

Sevgilerimle


10 yorum:

  1. Başarılarınızın devamını dilerim. Severek takip ediyorum...

    YanıtlaSil
  2. Nice yıllara Nural hanım başarılarınızın devamını diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Nurol Hn.,
    Esma'ların anlamlarını araştırırken tesadüf eseri baktığım bloğunuza; her sabah güne başlarken ziyaret etmeden geçemiyorum. Hayatıma kattığınız faydalı bilgilerle yaptığınız tatlı dokunuşlar için gerçekten Size Teşekkür Ederim.
    13.ncü Yaş Gününüz Kutlu Olsun. Sevgilerimle...Nevin YILDIZ

    YanıtlaSil
  4. sayfanızı birkaç yıl önce keşfettim büyük bir ilgiyle takip ediyorum ve uygulamalarınızı büyük bir heyecanla yapıyorum hayatıma çok katkısı oluyor ve sayfanızı hep öneriyorum iyiki varsınız ve hep varolun!!!Başarılar diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, sizlerde hep var olun:)

      Sil
  5. Nuralciğim..her şey için çok teşekkürler..çok şeyler öğrendim. Hayatımıza güzellikler kattin.siz hakkınızı helal etin.benim bloğa danışmam uzun yillar oldu.allahim size sağlıklı daha nice yıllara..sizinle karşılaşmam da ayrı mutluluk.şükürler olsun.sevgilerimle emel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Emel hanımcığım, NRLbloga güzel yorumlarınızla katkılarınızdan dolayı... Gerçekten ne güzel oldu tanışmak, gönüller bir olunca... Kayahanın dediği gibi “Yolu sevgiden geçen herkesle bir gün bir yerde buluşuruz...”

      Sil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...