9 Haziran 2017 Cuma

Uyumadan önce doğru bir eylem için dilekte bulunursanız bilinçaltınızın bilgeliği sizi yönlendirebilir ve koruyabilir.


Yıllar önce bana Ortadoğu da karlı bir iş teklif edilmişti bir yol gösterici bulmak ve doğru karar vermek için şöyle diyordum.
İçimdeki sınırsız zeka her şeyi bilir. Doğru karar bana ilahi düzende gösterilir. Cevabı geldiği anda tanıyacağım.
Uyumadan önce bunu defalarca tekrarladım. O gece rüyamda eski bir arkadaşım yanıma geldi. Bana bir gazete uzatıp şöyle dedi." Şu başlıkları oku! Gitme!"  gazetede şiddet,çalkantı ve savaşla ilgili başlıklar vardı. Ben gitmedim ve çok kısa bir süre sonra o bölgede bütün bunlar yaşandı.
Bilinçaltınız her şeyi bilir. Sizinle sık sık, bilincinizin hemen kabul edeceği şekilde konuşur. Az önce anlattığım beni kendimi çok büyük bir tehlikeye atmaktan kurtaran rüyada bilinçaltım uyarısını her zaman güvendiğim ve saygı duyduğum bir arkadaşımın kimliğine bürünerek yapmıştır.

Bazıları için uyarı rüyada anne kılığına girerek gelebilir. Annesi kişiye oraya gitmemesini söyler ve bu uyarının nedenini açıklar. Bazen bilinçaltınız sizi uyanık olduğunuz saatlerde de uyarır. Annenizin yada sevdiğiniz birinin sesine benzer sesler duyduğunuzu sanırsınız. Durup bakar sesin kaynağını ararsınız. Sonra eğer yolunuza devam etseydiniz bir pencereden başınıza düşen nesne yüzünden yaralanabileceğinizi hatta ölebileceğinizi görürsünüz.


Uyumadan önce bilinçaltınıza bir sorunun çözümü geliştirme görevini verin size çözüm sunacaktır.

Bilinçaltınız hafızanızın deposudur. Çocukluğunuzdan beri bütün deneyimleriniz  bilinçaltına kaydedilir.

Joseph Murphy

1 yorum:

  1. Çok beğendim konuyu. Birde uyumadan önce yemek yeme durumu var,, onun hakkında ne düşünüyorsunuz özlelikle ramazanda

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...