12 Eylül 2017 Salı

Eğer daimi şifa istiyorsanız her şeyi bağışlamanız gerekir.


Gerçek af ve bağışlama zaman ve dayanma gücü ister ve bu kesinlikle şuur altı düzeylerini temizler.
Her tür kin ve öfke zihni tırmalar ve bedenin hasta olmasına sebep olur.
Samimi bir şekilde af ve bağışlama yapmazsanız tam şifa gerçekleşmez.
Nefret ve öfke , eleştiri, serzeniş, hışım ve hesaplaşma isteği ve başkalarınn eziyetini görme isteği , hepsi canı solgunlaştırır ve insanın sağlığını çalar.
Bunun için size yapılan bütün eziyetleri af etmek size yararlı olacaktır.
Bir kişiden veya bir pozisyondan nefret ettiğinizde çelikten daha güçlü bir halka ile o kişiye veya o pozisyona bağlanırsınız.
Af ve bağışlama, kurtulmak için tek yoldur.
AF VE BAĞIŞLAMANIN YOLLARI VE METODLARI
Af ve bağışlamanın en basit alıştırma yolu, her gün sakin bir köşede, gözleriniz kapalı oturup şu cümlelerin tekrarlanmasıdır:
·Benim eziyetime sebep olan her şeyi af edip bağışlıyorum,
·Beni üzüntüye sokan her şeyi af edip bağışlıyorum.
·Benim öfke ve nefretime sebep olan her şeyi af edip bağışlıyorum
·Geçmişi, geleceği ve şu anı af ediyor ve bağışlıyorum.
Af ve bağışlama her tür hastalığın zihinsel dermanıdır.
Her gece uyumadan önce yarım saat oturun ve sevmediğiniz ve beğenmediğiniz herkesi zihinsel olarak bağışlayıp affedin.
Hatta eğer bir hayvandan korkuyorsanız veya bir böcekten hoşlanmıyorsanız, zihninizde onlardan özür dileyiniz, sevgi ve şefkatinizi onlara gönderiniz.
Eğer birisini adaletsizlikle suçladıysanız, eğer birisi ile dostluk dışında bir diyaloğunuz olmuşsa, eğer başkasının ardından kötü sözler söylemiş veya eleştirmişseniz, sükut ve rahatlık içinde zihninizde onlardan sizi affetmelerini isteyiniz.
Eğer bir dost veya akrabanız ile bir probleminiz varsa problemi ortadan kaldırmak için elinizden geleni yapınız .
Her şeyde ve herkeste hakikati görünüz.
Dr. Davut İbrahimoğlu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...