2 Eylül 2017 Cumartesi

Hz. İsa şifa için yanına gelenlere soruyordu " acaba gerçekten şifa bulmak istiyor musun?"


O çok iyi biliyordu Yaradan sizin zihninizin izin verdiği kadar bir şeyler yapabilir.
Bazı insanlar hastalıktan zevk alır ve şifa için izin vermezler.
Unutmayın sadece zihnen kabul ettiğiniz şeye sahip olabilirsiniz.
Vurgulayarak şöyle seslenin
" Ben hazırım, zihnimin bedenimin şifası için, ilişkilerim için ve tüm işlerim için tamamen hazırım.
Şimdi kendim için tam şifayı kabul ediyorum.
Ben sakinim, fiziken, zihnen güçlüyüm ve bütün kılcal damarlarım sevinç ve şifadan dolup taşıyor"
Hastalık genelde evde veya iş yerinde uyumsuzluğun sonucudur.
Özellikle eğer kişi bu uyumsuzluğun nasıl ortadan kaldıracağını bilmezse durumu daha kötü olur.
Böyle durumlarda şu vurgulayıcı ibareleri tekrarlayın:
“ ilahi aşk bana yardım ediyor ve beni sevince boğacak kişileri hayatıma çekiyor.
İlahi aşk başkalarına yardımcı olmam ve onlara sevinç vermem için beni onların tarafına yönlendiriyor. “
Problem yaratan kişiler için şu vurgulayıcı ibareleri tekrarlayın:
“ Benim en yüce yaşam varlığımla uyum içinde olmayan kişiler şimdi yaşamımdan çıkıyorlar.
Onlar istediklerini başka yerde bulsunlar.
Dr. Davut İbrahimoğlu -


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...