10 Kasım 2017 Cuma

Bu cümleleri sıklıkla tekrarlıyorum. Herhangi bir alanda bir şeyler ters giderse bu cümleleri tekrarlıyorum.

1-Ben her zaman güvendeyim ve ilahi olarak korunuyorum.

2-Bilmem gereken her şey gözlerimin önünde.

3-İhtiyaç duyduğum her şey bana mükemmel zaman mekan sıralamasında gelmektedir.

4-Yaşam sevinç ve sevgi ile doludur.

5-Seviyorum ve seviliyorum

6-Hayat dolu ve sağlıklıyım

7-Elimi attığım her her yerde başarılı oluyorum

8-Değişmeye ve gelişmeye istekliyim

9-Benim dünyamda her şey iyidir.
.

Sözgelimi aşınmış hissediyorsam şunu tekrarlıyorum.

HAYAT DOLU VE SAĞLIKLIYIM.

Eğer karanlık bir alanda yürüyorsam şu olumlu ifadeyi tekrarlıyorum.

HER ZAMAN GÜVENDEYİM VE İLAHİ OLARAK KORUNUYORUM.


Louise L. Hay


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...