25 Haziran 2018 Pazartesi

Yapılacak değil, bilinecek bir şeyler var

İletişim bir aşk şarkısıdır

Sevgiyle iletişim kurmak insanlar için en önemli ve en güçlü deneyimlerden biridir. Bu noktaya nasıl mı geldim? Kendi üzerimde çok çalıştım, onlarca kitap okudum ve “Benim söylediklerim ve düşündüklerim benden çıkıyor ve bunun karşılığında evren de bana cevap veriyor ve sonra onlar bana geri dönüyor” gibi hayata dair bir takım prensipleri anlamayı öğrendim. Böylelikle yardım istemekten kaçınmamaya ve kendimi gözlemlemeye başladım. Eleştirmeden ve yargılamadan bakabildiğim bir nokta oluşturduğum zaman sevgiyle iletişim kurmak konusunda inanılmaz bir gelişme gösterdim. Neye inanıyorum? Ne hissediyorum? Nasıl tepkiler veriyorum? Nasıl daha çok sevebilirim? Ve sonra evrene dönüp “Bana Sevgiyi Öğret” dedim.

 LOUISE L.HAY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...