8 Temmuz 2018 Pazar

Bütün alışkanlıklarım beni olumlu yönde destekleyen alışkanlıklardır



Mükemmel olma ihtiyacını bir kenara bırakıyorum

Kötü bir alışkanlığımı bırakmaya çalışırken bu ilk başta bir sorun gibi görünebilir. Bu sorunları kalbimin derinliklerinde sevilmeyi bekleyen köşeler olarak tanımlıyorum. Evrenden korkularımı yenmem için bana yardım etmesini istiyorum ve yeni bir anlayış düzeyine geçmeye çalışıyorum. Olumsuz alışkanlıklarıma ve inançlarıma sevgiyle bakmayı öğreniyorum. Eskiden “Of, bundan kurtulmak istiyorum” derdim. Şimdi bir takım alışkanlıklarımın bir amaca hizmet ettiğini düşünüyorum. Böylece eski alışkanlıklarımı sevgiyle geride bırakıyorum ve bu ihtiyaçlarımı giderecek daha pozitif yollar keşfediyorum.

L Hay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...