11 Temmuz 2010 Pazar

Elma ve kayısı ile yapılan maske...



...araştırmaya devam ederken sırada kayısı vardı. Kırmızı elma kabukları ile kalın soyulmuş kayısı karışımı cilde tazelik, canlılık kazandıran mükemmel bir maske oluşturduğunu buldum....  sonuç olarak cilt tazeliği, cilt canlılığı ve cildin güzel görünümü için uygulanabilecek başarılı bir yüz maskesi ortaya çıkmıştı. 

..diyordu TV de İbrahim Saraçoğlu.. Ama bir türlü yapmak kısmet olmamıştı... {ta ki düne kadar}

"Bu maskeyi yaptığınızda cildinizdeki değişikliği on dakika içerisinde fark edeceksiniz"
demişti. Ve o dakika zaten yeterince ilgimi çekmeye yetti o cümle ve hemen bir yerlere not aldım..
Her neyse, uzun süre bir türlü zaman bulup yapamadım ama dün gece bulduğum bir boşlukta hemen not defterimi karıştırıp tarifi buldum vee yapıverdim...
Memnun kaldım mı? Evet.
Pırıl pırıl canlı ve yumuşacık bir cilt ilk gözlem sonucum...

Ayrıca sivilce ve siyah noktalara birebirmiş...
"Eee.. tarif?" diyorsunuz biliyorum. Tamam, daha fazla lafı uzatmadan hemen veriyorum :)

Bunun için ihtiyacımız olan malzeme şöyle;




  • Bir adet elma





  • 4 adet kayısı





  • Bir fincan su




  • Kayısının kabuk kısmını çekirdeğe yakın bir şekilde soyuyoruz. {Çekirdeğin etrafındaki plasenta kısmını kesinlikle kullanmıyoruz.}
    Elmanın da kabuk kısmından ince bir şekilde soyup bir fincan su ile birlikte yaklaşık 7 dakika kaynatıyoruz. Lapa haline gelmiş karışımı robot yardımı ile {çatalla da olabilir} iyice eziyoruz...
    Ilınınca yüzümüze boynumuza ve dekolte bölgesine sürüyor 20-30 dakika bekletip yıkıyoruz...
    Haftada bir kereden fazla uygulamıyoruz.

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
    Teşekkürler..

    Bumerang - Yazarkafe

    Bumads

    Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...