17 Ekim 2010 Pazar

Geçmişi affetme olumlaması



"Geçmişimi sevgiyle geride bırakıyorum! Herkesi ve her şeyi affediyorum... Geçmişim bana çok şey öğretti. Ve şimdi geçmişimi özgür bırakıyorum. Duygularım günden güne güçleniyor. Geçmişimden aldığım dersle bugünümü ve yarınımı şekillendiriyorum... Yaşadığım her anın tadını çıkarıyorum... Geçmişte ya da gelecekte değil ...sahip olduğum şu anda yaşıyorum."


Ve şimdi size geçmişte zarar veren ve affedemediğiniz insanları sizin bir kaç metre önünüzde hayal edin. Ama oldukları halde değil çok daha küçük bedenlerle canlandırın. Tıpkı bir parmak çocuk kadar küçültün onları. Siz onların yanında dev gibi kalın. Ve ardından onları nefesinizle gökyüzüne doğru uçurun ve kaybolduklarını görün. Onlara el sallayın..

{M. Çay}

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...