28 Temmuz 2011 Perşembe

Topuz saç nasıl yapılır?

Jessica Alba'nın -özellikle dışarı çıkarken- yaptığı alelade tepede toplanmış topuzunu ve fularlarını çok seviyorum.

Topuz benimde bunaldığım, saçımı yapmak istemediğim zamanlarda sıklıkla uyguladığım bir saç modeli...

Bir çok resmimde fark etmişsiniz zaten :) Kolayca nasıl topuz uygulayabiliriz diye sorular geliyor.


Aslında ben bu konuyu daha öncede anlatmıştım sadece o yazıyı güncelliyorum..

İstek üzerine kolay bir topuz nasıl uygulanır anlatalım bakalım;

Buyrun internetten bulduğum kolay bir topuz yapımı.


Saçlarınızı yıkayıp havlu ile fazla nemini alın iyice kurutun. Kaküllerinizi iki kalın bigudiye sarın. Üzerinden fon makinesiyle kolay şekil almasını sağlayın. Sıcakken saçlarınıza dokunursanız şekli bozulur bu nedenle saçınız soğuduktan sonra bigudileri açın.

Saçınızı kakülleriniz hariç tepede sıkı bir at kuyruğu yapın. Ucu çengelli toka ile tutturarak saçınızı sabitleyin. At kuyruğunun etrafına kozmetik ürün satan dükkanlardan kolayca bulabileceğiniz tokuz yastığını yerleştirin. Böylece topuzunuz daha dolgun görünecektir. At kuyruğundaki saçlarınızı tutam tutam ayırın. Saç fırçası yardımıyla krepe yapın. Yani aşağı yukarı doğru tarayıp kabarmasını sağlayın. Yaptığınız krepeli tutamları topuz yastığının etrafına sararak alt kısmında firketelerle sabitleyin. Topuz yastığını tamamen örtene kadar saçlarınızı sarın.

Burada da saç süngeri ile nasıl kolay topuz yapılabileceği anlatılıyor.

Flash Animasyonu

Ben ilave olarak; Bazen topuzun içerisine taşlı çubuk batırıyorum, bazen de taşlardan oluşan ince bantlar takıyorum.

Kimi zaman da sadece toplayıp ordan buradan rastgele tutamlar çıkarıp bırakıyorum...

Tamamen o anki ruh halime göre değişiyor :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...