23 Eylül 2012 Pazar

"Geçmiş" acı vermesin!


Kimi çocuk düştükten sonra hemen ayağa fırlar üstünü başını silkeler hiç bir şey olmamış gibi oyununa kaldığı yerden devam eder.. Kimiside oturduğu yerden iki saat mızırdanır birisinin kendisini yerden kaldırmasını bekler illa!!

Yetişkinlerde de çok farklı değil durum aslında dimi? Kimileri karşılaştığı sorunlarda yılmadan hemen toparlanıp çözüm yollarını düşünüyorken, kimiside vuruyor depresyonun dibine...

Asıl sorun ne biliyor musunuz? Düşmek değil. Herkes hayatının bir döneminde bir şekilde düşüyor, sendeliyor vesaire ama bazıları takılıp kalıyor orada...Öylece kalıyor..
Kimisi gerçekten nasıl kalkacağını bilemiyor belki ama bazısı da mızırdanmayı seviyor gibi sanki!
Evet kesin öyle.
Geçmişle yaşamayı seven bir dolu insan tanıyorum, seven diyorum çünkü ben onların artık bu durumdan garip bir şekilde haz aldığını ve böyle beslendiğini düşünmeye başladım...

 Geçmişle yaşamayı bırakmak gerekiyor. Her defasında bunu üstüne bastıra bastıra söylüyorum. Akışa güvenmek... Akışta olmak! Hayatla birlikte akmalısınız.

Tamam hepimizin hayatında tıkandığı, pilimizin bittiği, enerjisinin düştüğü anlar olabilir ama kendini şarj etmeyi de bilmek gerekiyor. Ve bunu da düzenli aralıklarla tekrar etmek gerekiyor öyle bir kere yapayım ömür boyu gider diye bir şey yok. Vücudunuza aldığınız duş gibi düzenli aralıklarla tekrar etmeniz gerekir.

Şarj olmak veya deşarj olmak için kullanılabilecek yollar kişiden kişiye değişiklik gösterir. Mesela bana kendimle başbaşa yaptığım bir yürüyüş süper gelir.

Size daha öncede bahsettiğim bir yöntem olan Ho'oponopono'yu da önerebilirim.

"Ho'oponopono düşüncelerin, kelimelerin, faaliyetlerin ve hareketlerin etkisiyle içinizdeki zehirli enerjilerin temizlenme sürecidir."
Basitçe ifade etmek gerekirse, Ho'oponopono 'doğrusunu yap,' ya da 'bir hatayı düzelt,' demektir. Eski Hawaiililere göre, hatalar geçmişin acı veren anılarıyla zehirlenen düşünceler yüzünden ortaya çıkar. Ho'oponopono, dengesizliğe ve hastalığa neden olan bu acı veren düşüncelerin ya da hataların enerjisini ortadan kaldırmanın bir yoludur."

Seni seviyorum
Senden özür diliyorum,
Lütfen beni affet 
Teşekkür ederim!

Nural~

4 yorum:

  1. her dakika her saniye blogunuzun yazılarla guncelenmesini istiyorum:))))
    cok sey mı ıstıyorum..
    operim sizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim:) Çok şey olur muu hiç, bunu duymak beni çok Mutlu ediyor, öptüm bende..

      Sil
    2. sitenize günde en az 5-6 kez giriyorum yeni bişey varmı diye.. yoksa da arşivden bişeyler okuyorum.. teşekkür ederim

      Sil
    3. Çok teşekkürler sizler böyle dediğinizde bende elimden geldikçe sık güncellemeye çalışıyorum:)

      Sil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...