13 Eylül 2012 Perşembe

Perşembe günü Tezahür çalışmasının konusu BOLLUK BEREKET



Perşembe akşamı saat 22:00 da kendimizle başbaşa olabileceğimiz sessiz bir ortama geçip mümkünse gevşeyelim. Rahat bir biçimde oturup derin nefesler alalım, kaslarımızı ve bedenimizi gevşetelim. Yaptığımız çalışmanın etkili olabilmesi için enerjimizi güzel şekilde dengeye getirmemiz çok önemli. Hazır olduğumuzda sizlere vereceğim niyeti 1 defa hissederek, özellikle de o anda bizimle birlikte bu çalışmayı yapmakta olan güzel insanların o güzel enerjilerini ve birlikte yapmanın verdiği gücü, bir çok insana belkide o an ettiğiniz dua ile faydanız olabileceğini hissederek... o anda büyük bir enerji alanı içerisinde olduğunu hissederek okuyalım..

Niyetimiz:


Niyet ediyorum Tezahür çalışma grubunun BOLLUK BEREKET Niyet çalışmasına sevgi ile katılmaya. 
Ve bu Çalışmada yer alan tüm arkadaşlarımla tüm iyi niyetim ve gücümle bir araya gelmeye..

Bu niyet çalışmasının üyelerinin Maddi ve Manevi bolluk ve bereket içerisinde olmalarına niyet ediyorum.

Niyet Çalışmasının bir parçası olarak bana gelen tüm olumlu dua enerjilerini sevgiyle kabul ediyorum. 
Bolluk ve bereket Niyet Çalışmasında ki tüm bu çalışmaya katılan arkadaşlarımın ve benim bütünün hayrına olacak güzel seçimlerimizin kolaylıkla - güzellikle gerçekleşmesini sevgiyle kabul ediyorum" 
Amin! Amin! Amin!.. Yarabbim!

Okuyacağımız tesbih "Ya VASİ" 137 defa

*Şöyle bir uygulama da tavsiye edebilirim. 137 Pirinç tanesinin her birine ya vasi okuyup bir streç folyo ile sarıp cüzdanınıza koyarsanız da her daim cüzdanızda bereket olacaktır.


Ve bir hafta boyuncada şu olumlamayı yapmanızı öneririm. 

Uyandığınız her gün: Bugün harika bir gün. Para bana beklediğim ve beklemediğim yollarla geliyor. Sınırsız seçimlerim var, olanaklar imkanlar her yerde.

"Bolluk bilincim her gün gelişiyor, ekonomik koşullarım her gün gelişiyor, artıyor çoğalıyor. Nereye dönsem olanakları görüyor değerlendiriyorum. Para yaşamımda özgürce ve sürekli dolaşıyor. Gelirim gitiikçe artıyor. Bolluk ve zenginlik benim doğal hakkım. Hayatın her alanında bolluğu kendime çekiyorum. Büyük düşünüyorum büyük düşündükçe bolluğun hayatıma akmasına izin veriyorum."



Ben zenginim { bunu yüzlerce defa bilinçaltnıza yerleştirinceye kadar düşünün } Yoksulluk ve kaybetme düşüncesine asla yer vermem.

Sınırsız kaynak ihtiyaç duyduğumdan fazlasıyle donattı beni.

İhtiyaç duyduğumda bana doğru fikirler gelir. Doğru zamanda doğru kararlar veririm.

Asla yalnız değilim, Allahım var. O içimde ve günün her anında benimle birlikte..

Geçmişle ilgili pişmanlıklarım, şu an için korkularım gelecek endişem yok. Sınırsız bir güç tarafından korunuyorum. İlahi zeka tarafından yönlendiriliyorum. Ve seven bir varlıktan güç alıyorum. Her şey mükemmel ve ben şükran doluyum."



Bu haftaki çalışmamız böyle sevgili NRL blogcular:)
Herkese hayırlı çalışmalar diliyoruuuum.

Sizlerden tek isteğim çalışmaya gerçekten katılacak olanlar "beğen" butonunu tıklasın. Bu tamamen katılımın ne kadar olduğunu ne kadarlık bir enerji ile çalıştığımızı görmek için...

5 yorum:

  1. merhaba ben sakine bu çalışmanızada katılmak istiyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Bolluk Bereket tezahurune katılıyorum tesekkurler suzan

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bende katılıyorum teşekkürler hale

    YanıtlaSil
  4. +2 KİŞİ:) BİZ YİNE BURDAYIZ, KATILIYORUZ..SEVGİLER, F&M

    YanıtlaSil
  5. ALLAH hepimizin calismasini kabul etsin,AMiN

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...