3 Mart 2013 Pazar

21 GÜNLÜK ARINMA OLUMLAMASI

Biraz evvel bir arkadaşımın sayfasında gördüm ve aklıma geliverdi.. Şöyle yazmış:

...Örneğin öfke duygusu karaciğer ile bağlantılıdır. Karaciğeriniz hasta olursa sizi öfkeli yapabilir veya siz öfkeli olursanız karaciğeriniz hastalanabilir. Çin tıbbına göre teşhis ve tedavi yapacaksanız düz çizgi şeklinde değil daire şeklinde düşünmeyi öğrenmeniz gerekiyor..


Aynen  öyle hastalıkların bize verdiği bir takım mesajlar var aslında..




Aşağıda bir olumlama var en az 21 gün olacak şekilde kulağınızın duyacağı bir ses tonuyla ve hissederek okumanızı öneririm..


İnanın bana bir süre sonra ciddi rahatlama hissedeğinize "A-aa ben bunun için mi kendimi üzmüşüm" diye düşüneceğinize bahse girebilirim..:)




♣ Bu arada hastalıklar ve anlamları ile ilgili arşivden bir yazı için şuraya tıklayın







Bana sevgisini sunmayanlar içimdeki sevgiyi, beni onaylamayanlar kendimi keşfetmeyi, beni anlamayanlar ifade gücümü artırmak için benimleydiler...
Onlara teşekkür ediyorum.

Bu rolü onlara ben vermiştim. Onlarda benle oynamak istediler.

Beni üzen beni yoran bana haksızlık eden beni aldatan insanlar yapabileceklerinin en iyisini yaptılar.

Daha fazlasını ve daha başkasını yapamazlardı. Zaten ben onları bunun için seçtim.

Bende yapabileceğimin en iyisini yapıyorum...

Bağışlıyor ve teşekkür ediyorum.

Aynı sahneyi paylaşan oyuncular gibiyiz onlarla
Şimdi bu anlayışımdan doğan ışığı onların varlığına gönderiyorum.

İhtiyacım olan kaynakların şimdi kendi içimde olduğunu kabul ediyorum.

Onları kullandıkça başka insanlara duyduğum bağımlılık kayboluyor ve onlarla gerçek bir sevgiden beslenen gerçek bir ilişki kuruyorum.

Hayatımın efendisi olduğumu biliyorum.

Mutluluğu kendimi ifade etmeyi seçiyorum.

Her düşüncenin, her davranışımın hayatıma şekil veren araçlar olduğunu bilerek yaşıyorum.

Hayatımla inançlarım arasında birebir ilişkiye giriyorum.
Bu yüzden dikkatli özenli ve düşünerek yaşıyorum.

Mazeret aramadan ertelemeden ve küsmeden devam ediyorum yoluma
Kimse beni kıramaz üzemez ve kötülük yapamaz eğer ben izin vermezsem.

Şimdi gücümü kabul ediyor ve ele alıyorum


Olumlama R, Şanal dan alıntı


6 yorum:

  1. Gunaydin,

    Harika, mutlaka bu gun denicegim.. Tesekkurler.

    YanıtlaSil
  2. Ne tuhaf gece affedemiyorum diye kendi kendime kızıyordum ama bugün sayfanıza girdiğimde bu olumlamayla karşılaştım. Umarım inşallah benim için ve diğer arkadaşlar için yeni bir başlangıç olur bu olumlama hayırlısıyla bugün 1.gün başladım teşekkür ederim size. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim bu olumlama yepyeni başlangıçlara vesile olsun.. Hiç bir şey tesadüf değildir:)

      Sil
  3. birşey sormak istiyorum bazı web sayfalarında sabah kalkar kalkmaz veya gece yatmadan önce okuyun diyor ben gün içinde okumaya fırsat bulabiliyorum öyle denk geliyor yinde işe yararmı ve aynı zamanda hergün aynı olumlamaları kağıda yazsam etkisi artarmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah ve akşam yapılan olumlamaların gücü daha fazladır ama gün içinde de yaparsanız illaki sonuç alırsınız.. Kağıda yazmanın etkisi yüksektir.

      Sil
  4. Ne okumamiz gerekiyo yazarmisiniz tskuler

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...