4 Mart 2013 Pazartesi

BİTKİSEL ÇAY doğal antibiotik

Valla ben okudum ama yaptım mı yapmadım. Ben söyleyenlerin yalancısıyım:) Bu çay doğal antibiotikmiş, öyleymiş!:) 




Malzemeler:

5 bardak Su
5 karanfil tanesi
5 karabiber tanesi
5 kakule
Az çörek otu
1 yemek kaşığı bal
4 tatlı kaşığı siyah çay
2 bardak Süt

Yapılışı:

Çay, bal ve süt hariç tüm malzemeleri küçük bir demliğe doldurup üzerine su ekliyorsunuz. 3-4 dakika kaynattıktan sonra siyah çayı içerisine atıyorsunuz. Çay kaynayana kadar bal ve sütü bir kenarda karıştırın, ocaktan aldığınız çaya ekleyin. Hiçbir yan etkisi olmayan çay Bu çayı günde 3 defa içebiliyor-muşsunuz.

Bu havalarda soğuk algınlığı ve gripten korur, bağırsakları temizler, toksinlerden arındırır.

Ayrıca Bu çayı çocuklarınıza da içirebilirmişsiniz. Çocuklarda da zihin açıklığı yaparmış.


Kaynak facebook..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...