20 Nisan 2014 Pazar

Nazar etme ne olur!:)



Bundan önceki oturduğum evde bir gün misafirim geldi.. 10 sene öncesinden bahsediyorum.. Allahım bi sevdi evimi bi bayıldı.. Övgü, övgü.. Her şey çok güzel ama bir ağırlık var dedi. Nasıl yani dedim??? "Ağır bir nazar var" dedi, insan kendini kaldıramıyor.
Kadının dediğinden bir kaç gün sonra salondaki avize yere düştü, üstelikte tam ben iki adım geçtikten sonra arkamda büyük bir şangırtı ile patladı..
Göz şeklinde Nazar boncuğu bir kolye takmıştım, bir gün boynumda çıt bir ses, baktım boncuk ikiye ayrılmış bi parçası yere düştü!

Böööyle  garip şeyler oluyor!..:) Aslında çok oluyordu ama kadın dedikten sonra daha bir dikkatimi çeker oldu.. Aman ben bir kork!:)

Araştırmaya başladım.. Ne önler, ne yapmak lazım.. Nasıl korunur insan kem bakışlardan?..

Öğrendikçe uygulamaya başladım, Uyguladıkça artık daha az nazara geldiğimi fark ettim..

Ancak hep dediğim gibi böyle uygulamalar periyodik aralıklarla yinelenmeli..
Öyle bir yaptım oh daha bana bi şey olmaz yok..

Bu konuda benim muhteşem üçlüm; tuz, sirke, üzerlik:)

Şimdi nereden aklıma geldi bunları yazmak? Evdeki kaselere koyduğum tuzları yeniliyorum..:)

Enerji temizliği ile ilgili yazıların linkleri aşağıda

http://nrlstyle.blogspot.com.tr/2013/11/uzerlik-tohumu-tutsusu-ile-buyu-ve.html
http://nrlstyle.blogspot.com.tr/2013/08/enerji-temizliginde-bitkiler.html
http://nrlstyle.blogspot.com.tr/2013/12/yeni-yla-son-uc-gunde-arnma-calsmalar.html
http://nrlstyle.blogspot.com.tr/2013/04/nazara-karsi-ne-yapilir.html
http://nrlstyle.blogspot.com.tr/2010/11/aura-nasl-temizlenir.html

6 yorum:

  1. Evin içinde eskiden bende üzerlik yakıyordum, evi temizlerken suyun içine sirke damlatıyordum sirkeyi duşta birazda başıma döküyordum ... bana öyle kara büyüler yapılmış ki, çözümler vız geldi transit geçti..Büyüden dolayı bir şeyler ters gitti..Bekarken beni oğluna alamayan biri hangi dağın kurdu öldüyse, bana çok şık işlemeli bir yelek getirdi, oğlu başkasıyla nişanlıydı ben başkasıyla nişanlıydım bende nereden bileyim hayatımı karatmak istediklerini saf saf yeleği giydim, maya gibi kızdım, yeleği giydikten sonra, günden güne zayıflamaya başladım her şey güzelken, her şey ters gitmeye başladı ..İçimdeki ses keşfetti o yelek büyülü dedi. yeleği evden def ettim. bu kez kayın validemin büyü tuzağına düştüm yani, geride bıraktığım yıllar hep büyülü yıllar..Her kes bir şey söyledi ama ben, insanla da şeytanla da kulhüvallahü ile baş ettim..Bana büyü yaptıran kişiler felç filan oldular yıllarca ızdırap çektiler..Yıllar sonra bir gün onları ziyarete gittim çok perişan durumdalardı aynı filmlerdeki gibi ceplerine haçlık koydum..Kızım bize hakkını helal et dediler ..Bazen bana büyü yaptıranlara hakkım helal etmiyorum bazen de kendi kendime aman,, boş vere yazık diyorum .. Bu yüzden midir yıldızım çok düşük nazara çok uğruyorum ama nazarın çözümü dilimde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu insanları anlayamıyorum bazen, nasıl bu kadar kötü olabiliyorlar:(
      Evet çokça okumak gerekiyor aslında.. Ayetel kürsi okumakta çok iyiymiş; şöyle bir yazı okumuştum
      "Âyet-el Kürsî'nin hikmeti iç içedir, âyet okundukça iman güçlenir. İman güçlendikçe Âyet-el Kürsî'nin hıfzı, eman hikmeti bizi himayesine alır."

      Ayetel kürsi okundukça etkisini daha çok artırırmış
      Paylaşmak istedim:)

      Sil
  2. Merhaba, üzerlik tohumunu nasıl yakıyorsunuz?

    YanıtlaSil
  3. Tuz üzerlik sirkeyi nazar için nasıl Kullandığınız paylaşırmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazının altında verdiğim üzerlik ile ilgili linkte var oraya bakın

      Sil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...