30 Kasım 2014 Pazar

4 Aralık Perşembe akşamı-Tezahür çalışma konusu: SEVGİ Enerjisini yükseltmek..

ve çevremizdeki insanlarla olan ilişkilerimizi şifalandırmak..


Her türlü seçiminiz ya sevgi ya korku düşüncesinden kaynaklanıyor.
Korku; daraltan, kapayan, içe hapseden, kaçan, gizleyen, biriktiren, yığan, zarar veren enerjidir.
Sevgi; genişleten, açan, yayılan, kalan, açık olan paylasan, iyileştiren enerjidir.
Korku bedenleri giysilerle sararak gizler. Sevgi çıplak olmaya izin verir.
Korku sahip olduklarına sımsıkı yapışır, Sevgi sahip olduklarını paylaşır.
Korku zorba yakınlık ister, Sevgi sevecen yakınlık.
Korku sımsıkı sarar, bırakmak istemez, Sevgi özgür bırakır.
Korku kurutur, Sevgi yumuşatır.
Korku saldırır, Sevgi bağrına basar.


Neale Donald WALSCH





4 Aralık Perşembe akşamı saat 22:00 da 

Bir 5-10 dakika evvel; Kendimizle baş başa olabileceğimiz sessiz bir ortama geçip mümkünse gevşeyelim. Rahat bir biçimde oturup derin nefesler alalım, kaslarımızı ve bedenimizi gevşetelim. Sizlere daha önce yazmış olduğum şekilde güzel bir Meditasyonda yapabilirsiniz. Saat tam 22:00 da Hazır olduğumuzda vereceğim niyeti 1 defa hissederek, gerçek olacağını hissetmeye çalışarak, kendimizin duyacağı bir ses tonuyla okuyoruz. O anda bizimle birlikte bu çalışmayı yapmakta olan güzel insanların o güzel enerjilerini ve birlikte yapmanın verdiği gücü, bir çok insana belkide o an ettiğiniz dua ile faydanız olabileceğini hissederek... o anda büyük bir enerji alanı içerisinde olduğunu hissederek okuyalım..

Niyetimiz:




Niyet ediyorum Tezahür çalışma grubunun SEVGİ ENERJİSİni yükseltme çalışmasına tüm pozitif enerjim ve sevgimle katılmaya. 

Ve bu Çalışmada yer alan tüm arkadaşlarımla tüm iyi niyetim ve gücümle bir araya gelmeye..

"Hayatımı şu andan itibaren sevgi ve güzellik enerjisi ile dolduruyorum. Kendimi sevmeye, başkalarını sevmeye ve evreni sevmeye karar veriyorum. Bana gelen sevgi enerjisini mutlulukla kabul ediyorum ve sevgi içinde bir hayat sürmeye niyet ediyorum. 

Tamamen pozitif enerjilerle çevrelenmeyi ve bana zarar veren bütün negatif enerjileri hayatımdan uzaklaştırmayı seçiyorum. 



{Dilerseniz içinizden geldiğince başka şekillerde de niyet edebilirsiniz, ben örnek teşkil etmesi için yazdım.. Ancak formatın çokta dışına çıkmayın lütfen... Özellikle de grup arkadaşlarımıza dua etmeyi sakın unutmayın. İşin en önemli kısmı o.}





Okuyacağımız esma 
"Ya Vedud" 
Sonsuzca bir aşk olan, aşkla alemleri yaratan Allah demektir. Bu esma alemlerde sevgi ve aşktan yana ne oluyorsa onun kaynağı sayılır. Kaderin açılması, sevilip saygı görme, beğenilme, aile saadeti için bu esma gibisi yoktur. Okuyanın kalbi nurlanır genişler ferahlar, bu ismi zikreden kimse herkes tarafından sevilir.

20- 400 veya 1000 defa.. Gücünüz hangisine yeterse..

Ve son olarakta;

Bu niyet çalışmasının üyelerinin çevresindekilerle ilişkilerinde Sevgi içerisinde olmalarını diliyorum..
Niyet Çalışmasının bir parçası olarak bana gelen tüm olumlu dua enerjilerini sevgiyle kabul ediyorum. 
Sevgi enerjisi Niyet Çalışmasında ki tüm bu çalışmaya katılan arkadaşlarımın ve benim bütünün hayrına olacak seçimlerimizin kolaylıkla - güzellikle gerçekleşmesini diliyorum" 

Amin! Amin! Amin!.. Yarabbim!


Bir hafta boyunca şu olumlama yapılabilir;
Benim sevgisizlik korkum var

Ben sevgisizlik korkumu kabul ediyorum.

Ben sevgisizlik korkumu şu anda sevgiye dönüştürmeye niyet ettim.

Kalbinizden çıkaracağınız en güzel pembeliği çıkarın, pembe ışıklar,

Pembe tüller..korkunuzun karanlığını pembelik içinde yok edin.

Şu an korku enerjisinin sevgi enerjisine dönüştüğü çok değerli bir an

Ben kendimi seviyorum.

Ben kendimi olduğum gibi çok seviyorum.

Ben kendimin olduğu gibi olmasına izin veriyorum. Ben herkesi seviyorum.

Ben herkesin olduğu gibi olmasına izin veriyorum.







Sürekli sorulan sorulara cevap;


Aynı saatte yapmak zorunlu mu?
Başka saat ve günlerde de yaparsanız illaki faydasını görürsünüz ancak;
Verilen saatte niyetin yapılması çok çok önemlidir; çünkü o gün o saatte yapanlar kolektif bilincinde inanç gücünden grubun enerjisinden yararlanacaklardır, bu yüzden mümkünse verilen saatte yapmaya özen gösterin..



***

Sizlerden tek isteğim çalışmaya gerçekten katılacak olanlar "beğen" butonunu tıklasın veya bu yazının altına "yorum" bıraksın. 
Bunu tamamen katılımın ne kadar olduğunu- ne kadarlık bir enerji ile çalıştığımızı görmek istediğim için önemsiyorum..



Hepsi bu, çok sevgili NRLblog takipçileri:) 
Hepinize hayırlı çalışmalar diliyorum.




16 yorum:

  1. Katılıyorum Nural hanım.Ayrıca yılbaşı için yapacağınız çalışmayı merakla bekliyorum (Şirin)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yılbaşı için Tezahür çalışmamız başlamıştı onu görmüşmüydünüz..
      http://nrlstyle.blogspot.com.tr/2014/11/tezahur-calsmas.html

      Birde ayın 11inde 21 günlük bir bolluk bereket için esma çalışması başlayacak...

      Sil
  2. nuralcığım ...ben katılıyorum.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  3. bende katılıyorum nrlcım

    YanıtlaSil
  4. Katılıyoruzzzz.çok güzel.teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Bizde katılıyoruz Nural hanım . 2 kişi. Teşekkürler nesrin

    YanıtlaSil
  6. bende katılıyorum nural hanım sevgiler

    YanıtlaSil
  7. BENDE KATILIYORUM TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  8. annem ve ben katılıyor



    Ben ve Annem katılıyoruz







    Ben ve annemde katılıyoruz Nural hanımcım çokk teşekkürler...:))



    YanıtlaSil
  9. Bende katiliyorum

    YanıtlaSil
  10. Nural hanım çok beğenerek takip ediyorum ve katılıyorum.

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...