26 Kasım 2014 Çarşamba

Tezahür çalışmasının konusu: ŞANS Enerjisini yükseltmek.



27 Kasım Saat 22:00 da.
Bu dua enerjisinden oluşan çemberin bir halkası da siz olmak isterseniz;




22:00 dan bir 5-10 dakika evvel; Kendimizle baş başa olabileceğimiz sessiz bir ortama geçip mümkünse gevşeyelim. Rahat bir biçimde oturup derin nefesler alalım, kaslarımızı ve bedenimizi gevşetelim. Sizlere daha önce yazmış olduğum şekilde güzel bir Meditasyonda yapabilirsiniz. Saat tam 22:00 da Hazır olduğumuzda vereceğim niyeti 1 defa hissederek, gerçek olacağını hissetmeye çalışarak, kendimizin duyacağı bir ses tonuyla okuyoruz. O anda bizimle birlikte bu çalışmayı yapmakta olan güzel insanların o güzel enerjilerini ve birlikte yapmanın verdiği gücü, bir çok insana belkide o an ettiğiniz dua ile faydanız olabileceğini hissederek... o anda büyük bir enerji alanı içerisinde olduğunu hissederek okuyalım..


Niyetimiz:

Niyet ediyorum Tezahür çalışma grubunun ŞANS ENERJİSİni yükseltme çalışmasına tüm sevgimle katılmaya.
Ve bu Çalışmada yer alan tüm arkadaşlarımla tüm iyi niyetim ve gücümle bir araya gelmeye..
Her gün daha da şanslı olmaya ve şansımı daha fazla fark etmeye hemen şimdi niyet ediyorum.  
Şansımın çok artmasını ve bana şans enerjisinin bol bol gelmesini seçiyorum. 

Amin! Amin! Amin!.. Yarabbim!


{Dilerseniz içinizden geldiğince başka şekillerde de niyet edebilirsiniz, ben örnek teşkil etmesi için yazdım.. Ancak formatın çokta dışına çıkmayın lütfen... Özellikle de grup arkadaşlarımıza dua etmeyi sakın unutmayın. İşin en önemli kısmı o.}

Ve Esmamızı okumaya başlıyoruz.


Okunacak Esma : "Ya Şekur"  526 defa
Ya Şekur ismi Rızk ve şans getirir. Zikreden kişinin refahı artar, sıhhat ve huzur içinde olur. 
Her işinde kolaylık bulur. Kazandığını kaybetmez. 


Ve son olarakta;
"Niyet Çalışmasının bir parçası olarak bana gelen tüm olumlu dua enerjilerini sevgiyle kabul ediyorum. 
Niyet Çalışmasında ki tüm bu çalışmaya katılan arkadaşlarımın ve benim bütünün hayrına olacak güzel seçimlerimizin kolaylıkla - güzellikle gerçekleşmesini diliyorum" 
Amin! Amin! Amin!.. Yarabbim!



Bir hafta süresince yapabileceğimiz Olumlamamız: 

{noktalı kısımda adımızı söylüyoruz}


Ben her zaman doğru yerde ve doğru zaman içinde bulunuyorum.

Ben ....... benim için en iyinin olmasını düşünürüm ve şimdi elde ediyorum.

Ben her zaman her şeyin benim en yüce hayrıma olanını alırım.

Bana her şey iyilikle, kolayca ve çaba sarf etmeden gelir

Bana yaşamın, benim için en iyi olanı vereceğini düşünürüm.

Ben en iyiyi hak ediyorum ve iyilik ŞİMDİ bana geliyor.

Bu verimli evrende hepimize yetecek kadar bolluk ve bereket var.

Ben, ...... şimdi benim için en büyük isteklerimin gerçekleşeceğini düşünüyorum

Ben, şans ve kısmetin yaşantımın her anında benimle olacağını düşünüyorum

Ben, Allahın yarattığı bolluk ve bereketine kabule açığım.

Ben sadece benim için en iyi olanı gözümün önüne getiririm.

Ben, benim için en hayırlı olanı şimdi görüyorum


Çok uzun geliyorsa içinden bir cümle ile de devam edebilirsiniz.

Sürekli soruluyor;

Aynı saatte yapmak zorunlu mu?
Başka saat ve günlerde de yaparsanız illaki faydasını görürsünüz ancak;
Verilen saatte niyetin yapılması çok çok önemlidir; çünkü o gün o saatte yapanlar kolektif bilincinde inanç gücünden grubun enerjisinden yararlanacaklardır, bu yüzden mümkünse verilen saatte yapmaya özen gösterin..



***

Sizlerden tek isteğim çalışmaya gerçekten katılacak olanlar "beğen" butonunu tıklasın veya bu yazının altına "yorum" bıraksın. 
Bunu tamamen katılımın ne kadar olduğunu- ne kadarlık bir enerji ile çalıştığımızı görmek istediğim için önemsiyorum..



Hepsi bu, çok sevgili NRLblog takipçileri:) 
Hepinize hayırlı çalışmalar diliyorum.

25 yorum:

  1. Biz katılıyoruz 2 kişi teşekkür ler nesrin

    YanıtlaSil
  2. Nural hanimcim katilacagim,sevgilerimle.betul

    YanıtlaSil
  3. Katılıyorum nural hanım ve gerçekten inanıyorum ki bu çalışmalar çok başarılı oluyor.Size şahsım adına çok teşekkür ederim Şirin

    YanıtlaSil
  4. katılıyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Katılıyorum. Teşekkürler Nural hanım.

    YanıtlaSil
  6. Katılıurm.bahar

    YanıtlaSil
  7. nural hanım bende katılıyorum , sakine.

    YanıtlaSil
  8. bende katılıyorum nural hanım teşekkürler emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. Nuralcığım....katılıyorum.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  10. Katılıyorum, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. evet katılıyorum Feray

    YanıtlaSil
  12. Katilyoruz. Esim ve ben.gul

    YanıtlaSil
  13. bendevarım.nimet

    YanıtlaSil
  14. bende katılıyorum ...

    YanıtlaSil
  15. Biz de 3 arkadaşız Gerçektende büyük değişimler yaşadık Rabbim hepimizin niyetini vr duasını kabul etsin

    YanıtlaSil
  16. Biz 3 arkadaşsız ve her hafta katılıyoruz teşekkür ler Rabbim hepimizin niyetini kabul etsin

    YanıtlaSil
  17. bende katılıyorum

    YanıtlaSil
  18. Bu verimli evrende hepimize yetecek kadar bolluk,bereket ve ŞANS var.
    Ben NURAL, [siz kendi isminizi söyleyin} şimdi şu andan itibaren;
    Şans ve kısmetin yaşantımın her anında benimle olacağını düşünüyorum
    Ben, Allahın yarattığı bolluk ve bereketine kabule açığım.

    Niyet Çalışmasının bir parçası olarak bana gelen tüm olumlu dua enerjilerini sevgiyle kabul ediyorum.
    Niyet Çalışmasında ki tüm bu çalışmaya katılan arkadaşlarımın ve benim bütünün hayrına olacak güzel seçimlerimizin kolaylıkla - güzellikle gerçekleşmesini diliyorum"
    Amin! Amin! Amin!.. Yarabbim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunu yedi gün boyunca aynı saattemi tekrarlayacağız nural hanım lütfen kusuruma bakmayın yeni yapıyorum doğru yapmak istiyorum sevgiler cevaplarsanız sevinirim.

      Sil
    2. Evet 7 gün devam ettirebilirsiniz.. Aynı saatte yapmasanız da olur..

      Sil
  19. Annem ve bende katıldık Nural hanımcım Hepimizin şansı kısmeti bol olsun....Sevgilerimle..Nurgül

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...