17 Aralık 2015 Perşembe

17 Aralık Perşembe günü 2016 için bolluk ve bereket esma çalışması başlıyor.

Bu dua enerjisinden oluşan çemberin bir halkası da siz olmak isterseniz;








17 Aralık Perşembe günü başlayarak; Önümüzdeki 14 gün içinde  günlük 2160 adet "Ya Gani, Ya Muğni" esmalarını okuyacağız. 


Perşembe akşamı  22:00 dan bir 5-10 dakika evvel; Kendimizle baş başa olabileceğimiz sessiz bir ortama geçip mümkünse gevşeyelim. Rahat bir biçimde oturup derin nefesler alalım, kaslarımızı ve bedenimizi gevşetelim. Sizlere daha önce yazmış olduğum şekilde güzel bir Meditasyonda yapabilirsiniz. Saat tam 22:00 da Hazır olduğumuzda aşağıda vereceğim duayı hissederek, gerçek olacağını hissetmeye çalışarak, kendimizin duyacağı bir ses tonuyla okuyoruz. O anda bizimle birlikte bu çalışmayı yapmakta olan güzel insanların o güzel enerjilerini ve birlikte yapmanın verdiği gücü, bir çok insana belkide o an ettiğiniz dua ile faydanız olabileceğini hissederek... o anda büyük bir enerji alanı içerisinde olduğunu hissederek okuyalım..



Niyetimiz:

Niyet ediyorum Tezahür çalışma grubunun BOLLUK BEREKET Niyet çalışmasına sevgi ile katılmaya.  Ve bu Çalışmada yer alan arkadaşlarımla tüm iyi niyetim, enerjim ve DUAnın gücüyle bir araya gelmeye."
Bu yıl içinde Bolluk ve bereket içinde ve Refah içinde yaşamaya tüm kalbimle niyet ediyorum.. 
Bu niyet çalışmasına katılan grup arkadaşlarımında Maddi ve Manevi bolluk-bereket ve refah içerisinde olmalarını diliyorum.

Amin! Amin! Amin!.. Yarabbim!


Ve esmamızı okumaya başlıyoruz.

{Dilerseniz içinizden geldiğince başka şekillerde de niyet edebilirsiniz, ben örnek teşkil etmesi için yazdım.. Ancak formatın çokta dışına çıkmayın lütfen... Özellikle de grup arkadaşlarımıza dua etmeyi sakın unutmayın. İşin en önemli kısmı o.}



Okuyacağımız esma;

"Ya Gani, Ya Muğni"

Manası: İstediğini istediği anda, istediği kadar zengin eden.


Maddi ve manevi zenginliğin, bolluğun esmasıdır. Okuyan kişi servet ve mülke sahip olur. Cüzdanı her zaman dolu ve bereketli olur. Her türlü darlığı bolluğa çevirir. 

Manevi olarak karanlıktan aydınlığa çıkarır. Bolluk, bereket, zenginlik, görünür görünmez yerden okuyan kişiye akar. Her türlü darlıktan maddi ve manevi feraha ve zenginliğe ulaşır.


Ve son olarakta;


"Niyet Çalışmasının bir parçası olarak bana gelen tüm olumlu dua enerjilerini sevgiyle kabul ediyorum. 
Bolluk ve bereket Niyet Çalışmasında ki tüm bu çalışmaya katılan arkadaşlarımın ve benim bütünün hayrına olacak güzel seçimlerimizin kolaylıkla - güzellikle gerçekleşmesini diliyorum" 
Amin! Amin! Amin!.. Yarabbim!



✄-------------------------------------------------------------------


*Bu çalışmada Şöyle bir uygulama yapabiliriz; 



Son günde 2160 tane "Ya Gani Ya Muğni"
40 tane pirinç alıp onun üzerine okuyacağız, bir streç folyo ile sarıp cüzdanınıza koyarsanız da her daim cüzdanızda bereket olacaktır.


OLUMLAMAMIZ:

 Uyandığınız her gün ve uyumadan evvel her gece: 
"Evren bolluk içinde.. Maddi ve manevi zenginliğim her geçen gün artıyor.. Para bana bildiğim ve bilmediğim yollardan bol bol geliyor. "


Sürekli soruluyor;

Aynı saatte yapmak zorunlu mu?
Başka saat ve günlerde de yaparsanız illaki faydasını görürsünüz ancak;
Verilen saatte niyetin yapılması çok çok önemlidir; çünkü o gün o saatte yapanlar kolektif bilincinde inanç gücünden grubun enerjisinden yararlanacaklardır, bu yüzden mümkünse verilen saatte yapmaya özen gösterin..



***

Sizlerden tek isteğim çalışmaya gerçekten katılacak olanlar "beğen" butonunu tıklasın veya bu yazının altına "yorum" bıraksın. 
Bunu tamamen katılımın ne kadar olduğunu- ne kadarlık bir enerji ile çalıştığımızı görmek istediğim için önemsiyorum..



Hepsi bu, çok sevgili NRLblog takipçileri:) 
Hepinize hayırlı çalışmalar diliyorum. 



NOT: Biliyorsunuz benim Facebookta niyet çalışmaları yaptığımız bir grubum var (Tezahür çalışma grubu) dilerseniz oradan da takip edebilirsiniz..




53 yorum:

  1. emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ben katılmak istiyorum ama o sayidami okuycam

    YanıtlaSil
  3. ben katılırım kesin olarak :) ismim Hilal

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler ssizlerle birlikte dua ya katılacağım sevgi ile kalın

    YanıtlaSil
  5. 14 gün boyunca her akşam mı bu çalışma yapılacak?

    YanıtlaSil
  6. Ben de sevgiyle katiliyorum :-) E. Haefner.

    YanıtlaSil
  7. benim ve bütünün hayrına olsun sevgi ile kabul ediyorum bolluk bereket
    olsun

    YanıtlaSil
  8. benim ve bütünün hayrına olsun sevgi ile katılıyorum

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler bende varım

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler, ben de katılacağım.

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. BENDE KATILYORUM NİMET

    YanıtlaSil
  13. Bende katılmayı seçiyorum.

    YanıtlaSil
  14. Bende katılmayı seviyorum

    YanıtlaSil
  15. Nuralcığım...yeni gördüm.Bende katılıyorum.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  16. Ben de varim ,sevgilerimle.betul

    YanıtlaSil
  17. Katılıyorum inşaAllah.sevgiyle...bahar

    YanıtlaSil
  18. Selam tesekkurler

    YanıtlaSil
  19. MERHABA BEN DE KATILIYORUM. NEVİN

    YanıtlaSil
  20. sevgiyle ve inaçla katılıyorum.

    YanıtlaSil
  21. Ben de varım.Mine

    YanıtlaSil
  22. Allah izin verirse katılıyorum inşallah Nural Hanım :) sevgiler

    YanıtlaSil
  23. Nural hanım Annemle katılıyoruz şimdiden herkese hayırlı, sağlıklı, mutlu, başarılı, bereketli YILLAR diliyorum Nurcan

    YanıtlaSil
  24. Yarın akşam Allahın izniyle sevgiyle bütünün hayrına olacak şekilde kabul ediyorum

    YanıtlaSil
  25. Bende katılıyorum ve herkese maddi manevi bolluk diliyorum. Ayşegül

    YanıtlaSil
  26. ben de katılacağım insallah,sevgiler şenay

    YanıtlaSil
  27. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  28. bu akşam inşallah katılaçam

    YanıtlaSil
  29. ben de katılıyorum

    YanıtlaSil
  30. ben de katılacağım inşallah...Allah kabul etsin şimdiden..sevgi kebeci

    YanıtlaSil
  31. ben de katılacağım inşallah..Allah kabul etsin inşallah...saygılar,sevgiler...

    YanıtlaSil
  32. Ben de katılıyorum. Sevgiler...Hatice. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  33. Bende katıldım. Tam 22.00 de. :)

    YanıtlaSil
  34. yaaa saati kaçırdım ama geç de olsa katıldım size umarım sorun olmazz :(

    YanıtlaSil
  35. biraz gecikmeli olarak katılabileceğim herkesin dualarının en kısa zamanda kabul olmasını diliyorum...kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  36. gecikmeli olarak katılabiliyorum herkese kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  37. Bolluk bereket ve Refah içinde yaşamaya tüm kalbimle niyet ediyorum..
    Bu niyete katılan grup arkadaşlarımın ve benim Maddi ve Manevi bolluk-bereket ve refah içerisinde olmalarını diliyorum.
    .
    Çalışmamıza 500 kişi üstünde katılım oldu.Bu bilgiyi de ne kadarlık bir enerji grubu ile çalıştığımızı merak edenler için paylaşmış olalım:)

    YanıtlaSil
  38. şu an katılabilir miyim sizlerden 1 gün fazla yaparım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur katılın tabi, ortak niyeti kullanmayı unutmayın ama..

      Sil
    2. Nural hanım peki özel günümüze denk gelirse çalışmamız yarım kalmaması için biter bitmez fazla çekip çalışma yı tamamlaya bilirmiyiz

      Sil
    3. Özel gününüzde okuyabilirsiniz. Sadece pirinçli olan uygulamada özel gününüze denk gelmesin. Onu bilahare yaparsınız.

      Sil
  39. Nural hanım bolluk bereket çalışmamıza özel günümüze denk gelirse nasıl tamamlayalım

    YanıtlaSil
  40. merhaba. son gün 31 aralık günü mü? ve o gün yine belli saatte yapılacak birşey var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son gün pirince okunacak ve o pirinçler bir yıl boyunca cüzdanınızda taşıyacaksınız. Bereket ve bolluk içindir.

      Sil
  41. merhaba sormak istediğim birşey var sadece merak ettiğim için sormak istiyorum neden 2160 tane okumak gerekiyor bu sayıların bi anlamı var mı?

    YanıtlaSil

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...