24 Mart 2017 Cuma

İÇE DÖNÜK KONUŞMALARLA BEYNİMİZİ PROGRAMLAMA:

ÖZ SAYGIYI ve ÖZ GÜVENİ OLUŞTURMAK İÇİN İÇE DÖNÜK KONUŞMA

Gerçekten ben çok özelim.
Kendimi seviyorum ve kendimle ilgili çok iyi hissediyorum.
Kendimi geliştirmek için her gün çalışmama ve her gün daha iyiye gitmeme rağmen bugünkü beni seviyorum.
Ve yarın, daha da iyi olduğum zaman da kendimi seveceğim.
Bütün dünyada gerçekten benim gibi başka hiç kimsenin olmadığı doğrudur.
Daha önce de asla başka bir ben yoktu ve tekrar başka bir ben asla olmayacak.
Ben tepeden tırnağa eşsizim. Bazı hallerde, başkaları gibi görünebilir, hareket edebilir veya konuşabilirim ama ben onlar değilim. Ben benim.
Birisi olmak istedim ve şimdi olduğumu biliyorum.
Dünyadaki başka birisi olmaktansa kendim olmayı tercih ederim.
Hissetme tarzımı seviyorum, düşünme tarzımı seviyorum ve işleri yapma tarzımı seviyorum.
Kendimi beğeniyorum ve kimliğimi beğeniyorum.
Benim birçok güzel niteliklerim var. Yeteneklerim, hünerlerim ve kabiliyetlerim var. Henüz bilmediğim bile yeteneklerim var. Ve sürekli kendi içimde yeni yetenekler keşfediyorum.
Ben olumluyum ve iyimserim. Ben kendimden eminim. İyi şeyler yansıtırım. Eğer yakından bakarsanız, etrafımda bir parlaklık bile görebilirsiniz.
Yaşam doluyum. Yaşamayı seviyorum ve hayatta olduğuma memnunum. Çok özel bir zamanda yaşayan, çok özel bir kişiyim.
Akıllıyım. Zihnim çabuk, uyanık, zeki ve eğlencelidir.
İyi şeyler düşünürüm ve zihnim benim için her şeyi yoluna koyar.
Çok fazla enerji, şevk ve canlılığa sahibim. İlgi çekici biriyim ve kendim olmaktan gerçekten hoşnutum.
Başka insanlarla birlikte olmaktan hoşlanırım ve başka insanlar benimle olmaktan hoşlanırlar. İnsanlar, söyleyeceklerimi işitmekten ve düşündüklerimi bilmekten hoşlanırlar.
Çok gülümserim. İçimde mutluyum ve dışarıda mutluyum.
Pek çok şeyle ilgilenirim. Sahip olduğum tüm nimetlerin, öğrendiğim şeylerin, bugün, yarın ve ebediyyen - ben olduğum sürece – öğreneceğim her şeyin değerini biliyorum.
Sıcak, samimi, dürüst ve içtenim. Ben bunların hepsiyim ve daha fazlasıyım. Ve bütün bunların hepsi ben’im.
Kendimi seviyorum ve ben, ben olduğum için memnunum.


ZORLUKLARLA BAŞA ÇIKABİLMEK ve GÜÇLENMEK İÇİN İÇE DÖNÜK KONUŞMA

Sorunları çözmede iyiyimdir. Mücadeleyi severim ve balıklama dalarım.
Sorunlar benim öğretmenlerimdir. Öğrenmeme ve büyümeme yardm ederler. Onlar olmadan, hiçbir yere varamazdım. Onlar ile, hedeflerim doğrultusunda ilerliyorum.
Yenemeyeceğim hiçbir sorun yoktur. Zihinsel, bedensel ve ruhsal olarak çok güçlüyüm.
İradem, kuvvetim ve kararlılığım karşılaştığım her sorundan daha büyüktür.
Yeni bir sorunla karşılaştığımda, sorunu düşmanım olarak görmem. Bilirim ki bu soruna çözüm bulmak kişisel gelişimimde beni ileri götürecektir.
Sorunların ruhsal ve zihinsel eğitimimde ve hazırlanmamda anahtar faktör olduğunu bildiğim için, bütün sorunların benim için önemli olduğunu kabul ediyorum.
Sorunlardan korkmak yerine, onları çözerim. Sorunları ihmal etmek yerine, onları göğüslerim.
Sorunlardan kaçmak yerine, onları yenerim!
Her sorunun, kendi içinde kendi çözümlerini de taşıdığını biliyorum. Bu yüzden, sorunu ne kadar iyi anlarsam, çözümünü de o kadar net görürüm.
Sorunlara sahip olmak, benim için sorun değil. Ben kendimden emin, güvenli, olumlu ve kararlıyım. Daima karşılaştığım her sorunu yeneceğimi bilirim ve daima da yenerim!
Büyük engelleri kırıp, halledilmesi daha kolay, küçük parçalara ayırmakta iyiyimdir. Ve asla herhangi bir sorunun, gerçekte olduğundan daha büyük görünmesine izin vermem.
Asla “endişelenmem”. “Endişe zamanını”, olumlu, yapıcı “çözüm zamanına” çeviririm. Zihnimi, uyanık ve tüm çözümlere açık tutarım ve çözümler bana hızla ve kolayca gelir.
Bütün sorunlardan arınmış, bir hayat sürmeyi aramıyorum. Bunun yerine, çözümler bulacağım ve bu çözümlerin yaratacağı yararlardan hoşlanacağım bir hayat sürmek istiyorum.
Mücadele, yenme, çözüm ve kazanma; günlük hayatımda ilke edindiğim kelimelerdir. “Mücadeleler” fırsatlardır. “Onları yenmek” ise kaçınılmaz sonuçtur. “Çözümler” başarıma tırmanma basamaklarıdır ve “Kazanmak” benim hayat tarzımdır.
Engeller, isteğimi azaltmaz. Onlar yalnızca, hayatta ve hareket halinde olduğumu bana anlatırlar ve ben hiçbir şey için hareketsiz kalmayacağım.
Sınırlar? Onları sınırlar olarak kabul bile etmiyorum. Kazanamayacağım hiçbir mücadele yoktur; tırmanamayacağım hiçbir duvar yoktur. Yenemeyeceğim veya tersine çevirip, kendi yararıma kullanamayacağım hiçbir sorun yoktur.
Dimdik dururum! Dürüst ve içtenim.
Kendimden asla mükemmellik talep etmem, ama verebileceğimin en iyisini beklerim ve elde ettiğim de budur.
Başarısızlıklarımı kabul ederim ve onları, zaferlerimin ödüllerini kabul ettiğim kadar kolaylıkla aşıp ilerlerim.
Ben özel bir insanım. Hedeflerim ve kendime olan büyük inancım, hedeflerimi gerçeğe dönüştürür. Hayallerimi yaşama gücüm var. Onlara, kendime inandığım gibi inanırım. Ve bu inanç öyle güçlüdür ki, benim yenilmez ruhumu zayıflatabilecek hiçbir şey yoktur!
Sadece bugün neler yapabileceğime bir bak! Ben inanılmaz biriyim! Ve bugün bunu göstermek için harika bir gün!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...