28 Haziran 2018 Perşembe

Bir sonraki nefesimizin bizi orada beklediğini biliyoruz. Başka şeylerin de bizim için orada olduğuna inanmalıyız.



Kendime Güveniyorum

Dünya adeta bir sanat eseridir ve ben de öyleyim. Bu sonsuz yaratı sürecinin bir parçası olmak için hayatın akışına güvenmek zorundayım. İşler zorlaştığı zaman güvenle içime dönüyorum ve düşüncelerimin demirini Doğruluk ve Sevgi denizine atıyorum. Evrenden bana rehberlik etmesini diliyorum ve fırtınalı denizlerde de sakin, güzel havalarda da yoluma devam ediyorum. Benim görevim, bu anın içinde olmak ve açık, basit, pozitif düşünceler ve cümleler kurmaktır. Her şeyin bir sebebi olması mümkün değil, bunu biliyorum. Güzel ve güvenli bir ruh olarak doğduğumu da biliyorum. Şimdi hayat sürecinin, yani benim, o gizemli ve görünmez hazinemi kutlamak için birkaç dakikamı ayırıyorum.


Bir sonraki nefesimizin bizi orada beklediğini biliyoruz. Başka şeylerin de bizim için orada olduğuna inanmalıyız.

louise hay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...