30 Haziran 2018 Cumartesi

Her şey yolunda. İhtiyacım olan her şeye şu anda sahibim



Bol bol zamanım var

Sabırsız davrandığım zamanlarda aslında bana bahşedilen zamanı kullanmadığımı ve bu durumdan ders almadığımı fark ediyorum. İstediğim şeyin hemen olmasını istiyorum. Bir keresinde bir söz duymuştum: “Hemen gelen haz geç kalmıştır”. Ama her zaman öğrenilecek yeni şeyler vardır. Sabırlı olmak hayatın gidişatına uyum sağlamak ve her şeyin tam zamanın da tam da olması gereken yerde olacağına inanmak demektir. Eğer bütünleşmeye henüz erişemediysem hala daha yapmam ve öğrenmem gereken şeyler var demektir. Sabırsız davranmak bu süreci hızlandırmayacaktır. Üstelik bu bize daha çok zaman kaybettirecektir. Bu yüzden şimdi derin bir nefes alıyorum ve kendime: ” Bilmem gereken nedir?” diye soruyorum. Ve sonra sabırla etrafımda bana yardımcı olabileceğine inandığım şeyleri keşfediyorum.

L Hay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...