1 Temmuz 2018 Pazar

Rüyalarım benim için sevgi dolu ve zevkli deneyimlerdir



Rüyalarınızı hatırlamaya çalışın

Lütfen yatmadan önce yaptığınız son şey televizyon izlemek ya da haberleri dinlemek olmasın. Haberlerde genellikle bir dizi felaket haberi olur ve bu haberleri rüyanıza taşımak istemezsiniz. Rüya gördüğünüz sırada aslında büyük bir temizlik işlemi yapılmaktadır. Hatta şu anda üzerinde çalıştığınız her hangi bir konuda rüyalarınızdan size rehber olmasını isteyebilirsiniz. Sabah kalktığınızda cevabınızı almış olacaksınız. Yatmadan önce sizi rahatlatacak bir şeyler yaparak kendinizi uykuya hazırlayın. Mesela kendinize şunları söyleyebilirsiniz: “Hayatımın her köşesinde güven duygusu var. Gecenin karanlığında uyurken bile güvendeyim. Rüyalarım, neşe dolu rüyalar. Uyandığımda kendimi sağlam ve güvende hissediyorum. Uyanmayı seviyorum. Eğer bir rüya görüp uyanırsam onun bana kendini anlatmasına izin veriyorum”. Zihinsel çalışmalarınız daha gözlerinizi açmadan başlayabilir. Uyandığınız zaman sıcacık yatağınızda çarşafların altından başınızı bile kaldırmadan bu güzel uyku için Tanrı’ya şükretmelisiniz.

L Hay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür, hakaret içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
Teşekkürler..

Bumerang - Yazarkafe

Bumads

Mart 2007'nin "En iyi blog"u Seçilmişti blogum!Teşekkürler destekleyen herkese...